U ruke nam je došao jedan od najpopularnijih gradskih automobila ikada, kultna Ford Fiesta, koja u novoj sedmoj generaciji nudi još više
Maleni američki kompakt godinama je u samome vrhu svoje klase, s preko nekoliko milijuna prodanih primjeraka. Sedma generacija, predstavljena u Frankfurtu prošle godine, kompletno je redizajnirana izvana i iznutra te je ujedno postala i dimenzijama najveća Fiesta dosad.
S međuosovinskim razmakom 2493 milimetra te ukupnom dužinom nešto većom od četiri metra (4068 mm), Fordov mališan dobio je ponajviše na prostranosti, a ujedno i u vožnji koja je sada uglađenija, udobnija i ležernija, bez gubitka Fordovog tradicionalno dobrog osjećaja za volanom.
Ispod 'haube' nalazi se najveća zvijezda ovog automobila, a to je 1,0-litreni EcoBoost motor snage 100 'konja'. Posljednjih godina jedan od najnagrađivanijih motora na tržištu u ovoj verziji razvija i 170 Nm okretnoga momenta. Malo 'mišića' znači i malo potrošnje. Ona u gradu za ovaj auto iznosi 5 litara, štoviše, uspjeli smo ju 'dotjerati' i to 'mizernih' 4,8 litara, što je za benzinca i više nego pohvalno. Bravo Ford!
Unutrašnjost je dizajnirana jednostavno i funkcionalno, sve što treba je ovdje i na dohvat ruke, jedino su nas malo zasmetali lošiji materijali na oblogima vrata, no osmijeh na lice odmah će vam vratiti veliki središnji zaslon na dodir, s funkcijama multimedije i Bluetootha.
Na kraju, cijena ovog auta iznosi 109.491 kunu, što je po mome mišljenju sasvim prihvatljivo i puno manje nego što ova crvena Fiesta 1.0 EcoBoost s paketom opreme Groove+ zaista i nudi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.