Početna Magazin 2104 pregleda

Impresivna je i najjeftinija verzija: Honda CR-V na testu

Impresivna je i u najjeftinijoj verziji: Honda CR-V na testu
FOTO: Igor Šoban/PIXSELL

Osnovni paket opreme ne mora značiti kako je riječ o 'skromnom' autu. Novi CR-V izgleda impresivno i impresivno se vozi

 

CR-V razumnom cijenom i s mnogo inteligentnih rješenja dokazuje kako veliki SUV ne mora nužno biti stvar prestiža, nego može predstavljati i obiteljski auto s razumom cijenom. Testirali smo osnovnu verziju CR-V-a, koja je gotovo 100.000 kuna jeftinija od top-izvedbe.

Dojam koji auto ostavlja i u takvome niskobudžetnom izdanju je odličan.

Impresivna je i u najjeftinijoj verziji: Honda CR-V na testu | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

CR-V izgleda odlično ma kako ga opremili. Ulaskom u unutrašnjost nailazimo na upravljač i ručicu mjenjača koji nisu presvučeni kožom. To i nedostatak senzora za parkiranje jedine su zamjerke, ostatak opreme, kvaliteta materijala i dizajn ne ostavljaju prostora za kritike.

Auto se odlično vozi, ima vrhunsku zvučnu izolaciju, a sve pohvale idu motoru koji je preuzet iz novoga Civica i modificiran. Uglađen je, živahan i više nego dovoljno snažan za CR-V. Ovim što nudi u osnovnoj verziji CR-V oduševljava. A i cijena je fer s obzirom na to koliko je velik i prestižan.

 

Digitalni instrumenti

Impresivna je i u najjeftinijoj verziji: Honda CR-V na testu | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

Najveća novost u unutrašnjosti. Instrumenti su jednostavni, vrlo pregledni i funkcionalni. Serijska su oprema.

 

Dizajnerski detalji

Impresivna je i u najjeftinijoj verziji: Honda CR-V na testu | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

 

Vanjski dizajn je pun maštovitih detalja i ukrasa. Vrlo atraktivno je oblikovan auto.

Tehnički podaci:
masa: 1501 kg
dimenzije: 460 x 186 x 168 cm
obujam: 1498 ccm
snaga: 127 kW/173 KS  
0 - 100 km/h: 9,2 s
najveća brzina: 211 km/h
potrošnja: 6,3 l/100 km
cijena: 233.808 kn (testni model)   228.808 kn (osnovni dizelaš)

Testirana Honda CR-V 1.5  VTEC Turbo Comfort u opremi ima automatski klima-uređaj, grijana prednja sjedala, prednja i stražnja LED svjetla, 17” alunaplatke, dodirni zaslon s dijagonalom 5 inča...

Impresivna je i u najjeftinijoj verziji: Honda CR-V na testu | Author: Igor Šoban/PIXSELL foto: Igor Šoban/PIXSELL

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.