Osnovni paket opreme ne mora značiti kako je riječ o 'skromnom' autu. Novi CR-V izgleda impresivno i impresivno se vozi
CR-V razumnom cijenom i s mnogo inteligentnih rješenja dokazuje kako veliki SUV ne mora nužno biti stvar prestiža, nego može predstavljati i obiteljski auto s razumom cijenom. Testirali smo osnovnu verziju CR-V-a, koja je gotovo 100.000 kuna jeftinija od top-izvedbe.
Dojam koji auto ostavlja i u takvome niskobudžetnom izdanju je odličan.
CR-V izgleda odlično ma kako ga opremili. Ulaskom u unutrašnjost nailazimo na upravljač i ručicu mjenjača koji nisu presvučeni kožom. To i nedostatak senzora za parkiranje jedine su zamjerke, ostatak opreme, kvaliteta materijala i dizajn ne ostavljaju prostora za kritike.
Auto se odlično vozi, ima vrhunsku zvučnu izolaciju, a sve pohvale idu motoru koji je preuzet iz novoga Civica i modificiran. Uglađen je, živahan i više nego dovoljno snažan za CR-V. Ovim što nudi u osnovnoj verziji CR-V oduševljava. A i cijena je fer s obzirom na to koliko je velik i prestižan.
Digitalni instrumenti
Najveća novost u unutrašnjosti. Instrumenti su jednostavni, vrlo pregledni i funkcionalni. Serijska su oprema.
Dizajnerski detalji
Vanjski dizajn je pun maštovitih detalja i ukrasa. Vrlo atraktivno je oblikovan auto.
Tehnički podaci:
masa: 1501 kg
dimenzije: 460 x 186 x 168 cm
obujam: 1498 ccm
snaga: 127 kW/173 KS
0 - 100 km/h: 9,2 s
najveća brzina: 211 km/h
potrošnja: 6,3 l/100 km
cijena: 233.808 kn (testni model) 228.808 kn (osnovni dizelaš)
Testirana Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo Comfort u opremi ima automatski klima-uređaj, grijana prednja sjedala, prednja i stražnja LED svjetla, 17” alunaplatke, dodirni zaslon s dijagonalom 5 inča...
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.