Početna Magazin 4602 pregleda

'Japanac' koji osvaja na prvu: Testirali smo Eclipse Cross

FOTO: Igor Soban Pixsell

Ovaj automobil ne možete ne zamijetiti. Velik je korak naprijed za Mitsubishi. U unutrašnjosti je mnogo konzervativniji u odnosu na vanjski dizajn

Ludi vanjski izgled vara. Mitsubishi Eclipse Cross nije izvanzemaljac, ovo je tipični kompaktni SUV, još jedan novi predstavnik u klasi koja trenutačno žari i pali svijetom automobila. Među brojnim konkurentima Eclipse Cross je vrlo prepoznatljiv. Njegov nekonvencionalni dizajn ima i jednu lošu stranu. Vidljivost prema natrag nije savršena zbog podijeljenog stražnjeg stakla, no na taj nedostatak se relativno brzo naviknete.

Author: Igor Soban Pixsell foto: Igor Soban Pixsell

U unutrašnjosti je Eclipse Cross mnogo konzervativniji u odnosu na vanjski dizajn, ali istodobno i mnogo moderniji od dosadašnjih modela Mitsubishija. Izuzmemo li jeftini plastični volan, oprema je vrlo dobra, s obzirom na to da je ovo osnovni motor.
Za pogon je zadužen novi 1,5-litreni turbo, ponajbolji dio auta. Nevjerojatno kultiviran i miran motor na testu je trošio samo 8,5 l/100 km u gradu, što je vrhunski rezultat. Pohvale zaslužuje i vrlo udoban ovjes.

 

ERGONOMIJA
Izuzev infotainmenta, Eclipse Cross je vrlo ergonomičan auto. Sve je na svojemu mjestu i intuitivno.

Author: Igor Soban Pixsell foto: Igor Soban Pixsell

DODATNA OPREMA
Sustav infotainmenta s navigacijom i mnogo drugih funkcija dodatno je ugrađen. Pomalo je zbunjujući za upotrebu.

Author: Igor Soban Pixsell foto: Igor Soban Pixsell

ČUDNA OPREMA
S jedne strane kvalitetne obloge unutrašnjosti i automatska klima, s druge plastični volan. Kombinacija koja zbunjuje.

Author: Igor Soban Pixsell foto: Igor Soban Pixsell

 

TEHNIČKI PODACI:
masa: 1425 kg
dimenzije: 441 x 181 x 169 cm
obujam: 1499 ccm
snaga: 120 kW/163 KS
0 - 100 km/h: 10,3 s
najveća brzina: 205 km/h
potrošnja: 6,6 l/100 km
cijena: 191.400 kn (testni model) 179.900 kn (osnovni model)

Testirani Mitsubishi Eclipse Cross Inform u opremi ima 16” alunaplatke, navigaciju, 6,1” dodirni zaslon, automatski klima-uređaj, tempomat i limitator...

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.