Iako su i ovi najjeftiniji i najogoljeniji modeli poskupjeli nekoliko tisuća kuna, posljednjih godina i dalje ih se može kupiti za sedamdesetak tisuća kuna...
10. Peugeot 108 – 79.900 kuna
Iako je ovo druga generacija maloga Peugeota, on je koncepcijski vrlo sličan izvornome modelu iz prve generacije, a to znači jednostavan, jeftin za održavanje, iznimno štedljiv u vožnji i izdržljiv. Izvorni motor još je jednom modificiran i sad ima 72 KS.
9. Citroen C1 – 79.600 kuna
Ovaj automobil već nekoliko se godina dobro održava na tržištu, ponajprije zahvaljujući primamljivoj cijeni i praktičnosti u vožnji po gradu. Nakon nedavnoga redizajna dobio je još atraktivniji izgled, a s malenim trocilindričnim motorom bit će izuzetno štedljiv i ekonomičan.
8. Fiat Panda – 79.120 kuna
Nova Panda je originalno, dinamično vozilo s 'karakterom+. Njegova agresivna linija i široka paleta personaliziranih detalja pronaći će veliki broj poklonika.
7. Volkswagen up! – 76.791 kuna
Kao i neka njegova 'braća', Up! nudi visoke standarde u svim ključnim područjima. Mnogo je sofisticiraniji nego što njegova mala karoserija sugerira, a nudi praktičnost, dobar izgled i zabavno iskustvo vožnje 'u malome paketu'. Osnovni model Volkswagena up! košta 76.791 kunu.
6. Hyundai i10 – 73.990 kuna
Moderan i profinjen dizajn krije prostranu kabinu, a tu je i najveći prtljažnik u klasi. Napredne tehnologije i sustavi pomoći vozaču olakšavaju vožnju. Nije velik, ali ima sve.
5. Toyota Aygo – 73.600 kuna
Kompaktan, tih i okretan, maleni Toyotin model se bez napora kreće po uskim gradskim ulicama. Parkirati se može na najužim mjestima, prtljage stane dovoljno, a maleni trocilindrični motor malo će trošiti i neće razočarati.
4. Mitsubishi Space Star – 72.500 kuna
Najpovoljniji 'japanac' na našemu tržištu diči se inovativnim dizajnom, solidnom prostranošću i praktičnošću te živahnim i štedljivim motorom 1,0 sa 71 KS.
3. Dacia Logan – 71.900 kuna
Tradicionalno je među najjeftinijim novim autima na tržištu. Model s 1,0-litrenim SCe benzincem sa 75 KS izuzetno je štedljiv i s performansama dostatnim za laganu, mirnu vožnju. Paket opreme Essential nije bogat, no kako mu i naziv govori, ima sve osnovne elemente. Treba spomenuti i da se veća, karavanska izvedba MCV može nabaviti za 76.900 kuna.
2. Dacia Sandero – 71.400 kuna
Drugi najjeftiniji auto u Hrvatskoj može se pohvaliti malim dimenzijama pogodnim za gradsku vožnju i parkiranje, ali i dovoljnom prostranošću. S bogatijim paketima opreme ipak je puno privlačnija, no i ovaj osnovni model sa 75 KS zadovoljit će uobičajene potrebe.
1. Renault Twingo – 69.650 kuna
Uvijek je slovio za mali šarmantni automobil kojim se lako kretati po gradskim gužvama, a osobito je bio omiljen među ženama. Novi model je moderan, pruža bolju upravljivost, više prostora u unutrašnjosti, a tu su sustavi pomoći u vožnji i kvalitetan multimedijski sustav. Najjeftiniji je novi automobil u Hrvatskoj, a s trona je skinuo Daciu Sandero.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.