Nijedan ‘gradski sportaš’ nije cijenjen kao Clio. Opravdano, jer u klasi nema boljega. Novi R.S. ima i ono što prethodne generacije nisu imale – razumnu dozu komfora
Već desetljećima mali Clio R.S. postavlja standarde u klasi gradskih sportskih automobila. S 220 KS, odličnim ovjesom i moćnim kočnicama posljednja generacija je brža nego ikad, a R.S. 18 je najpoželjnija izvedba ovog auta. Riječ je specijalnome modelu Trophy, koji donosi neke ‘šminkerske’ detalje, poput posebne boje i raznih ukrasa.
Auto je proizveden u ograničenoj seriji, a na to upućuje i serijski broj vidljiv na pragu. U vozačkom smislu R.S. 18 ne donosi neki napredak u odnosu na klasični R.S. Trophy, no to nije ni potrebno jer on je ionako izuzetno zabavan i 'sposoban' auto. A ima i ono što prethodne generacije nisu imale, razumnu dozu komfora.
No pritiskom na tipku R.S. se pretvara u maloga grubijana koji puca iz ispuha, ubrzava poput strijele i guta zavoje. Cijena, samo nekoliko tisuća kuna veća od cijene modela Trophy, nije pretjerana s obzirom na sve što ovaj auto nudi.
Grmljavina
Za odličan zvuk zaslužan je ispušni sustav Akrapovič, koji je serijski ugrađen na jačim izvedbama.
Rijetka pojava
Limitirani R.S. 18 se od verzije Trophy razlikuje volanom s kožom nappa, unikatnom kombinacijom boja i drugim detaljima.
Telemetrija
R.S. monitor može detaljno prikazivati sve najvažnije informacije o radu auta, mjeriti ubrzanja, vremena krugova na stazi...
Tehnički podaci:
masa: 1179 kg
dimenzije: 409 x 173 x 143 cm
obujam: 1618 ccm
snaga: 162 kW/220 KS
0 -100 km/h: 6,6 s
najveća brzina: 235 km/h
potrošnja: 5,9 l/100 km
cijena: 228.899 kn (testni model) 223.900 kn (osnovni model)
Testirani Renault Clio R.S. 18 u opremi ima 18-colne alunaplatke, navigaciju, 7-colni dodirni zaslon, ispušni sustav Akrapovič, tvrđi spušteni ovjes, parkirne senzore sprijeda i straga, kameru, automatski klima-uređaj, monitor Renault Sport...
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.