Početna Magazin 9587 pregleda

Muke bogatih: Ako ovaj auto ugasite prerano Mercedes će ga blokirati

FOTO: Mercedes-AMG

Vlasnicima hiperautomobila nije uvijek lako, a kako kompliciran život sa skupim "zvijerima" može biti dobro pokazuje primjer Mercedesovog hiperautomobila AMG One

Svi mi ponekad sanjamo da smo vlasnici superautomobila ili hiperautomobila misleći da ih je voziti čisto uživanje i spektakl. No pritom zaboravljamo njihove nedostatke. Recimo, da u njima često nema mjesta ni za mali kofer, da mogu biti izuzetno neudobni i da ležeće policajce i druge nepravilnosti na cestama moraju prelaziti “puževom brzinom”. Tu je još mnogo drugih minusa, a kakvi oni mogu biti dobro pokazuje primjer Mercedesovog hiperautomobila AMG One.
Author: Mercedes-AMG foto: Mercedes-AMG
Stavljanje pravog motora iz  Formule 1  u cestovni hiperauto nije bio lak pothvat za Mercedes-AMG, a za sobom povlači i neka ograničenja. Primjerice 1,6-litreni V6 s turbopunjačem treba na “generalku” svakih 50.000 kilometara, no to i ne zvuči  tako problematično s obzirom na to koliko se ovakvi auti u praksi voze. Veći problem je da se tijekom vožnje mora paziti na mnogo stvari, primjerice i na to kada se auto smije isključiti.
Author: Mercedes-AMG foto: Mercedes-AMG
Naime, radi očuvanja motora ne smije ga se gasiti dok be postigne radnu temperaturu. Vozačima je dozvoljeno nekoliko pogrešaka, no ako se taj postupak ne obavi ispravno šest puta automobil će se automatski blokirati. Tada bi vlasnik morao kontaktirati Mercedes i pričekati tehničara iz AMG-a da provjeri i odblokira auto. Jasno je da taj proces može potrajati i nekoliko dana, pa vozači ovog auta moraju biti itekako oprezni ne bi li zaboravili na pravilo.

Author: Mercedes-AMG foto: Mercedes-AMG

Potrebno je pet do osam minuta da ovaj F1 motor postigne optimalnu temperaturu ako automobil miruje. Vožnja smanjuje vrijeme čekanja na 2-5 minuta. Vrijedno je napomenuti da hiperautomobil uvijek, nakon pokretanja isprva vozi u potpuno električnom načinu rada. Benzinski motor se ne uključuje sve dok grijač ne podigne temperaturu u  katalizatoru na 500 stupnjeva Celzijusa. To je proces koji traje od 60 do 90 sekundi, a tijekom njega se AMG One ponaša kao električno vozilo.

Author: Mercedes-AMG foto: Mercedes-AMG

Jednom kada motor s unutarnjim izgaranjem oživi, ​​najbrži serijski automobil na Nürburgringu postaje impresivno glasan. Toliko da Mercedes-AMG isporučuje hiperautomobil sa slušalicama za poništavanje buke jer bi nekima 120 decibela moglo biti jednostavno previše. Tijekom razvoja bio je još glasniji, no inženjeri su ga na kraju uspjeli učiniti malo civiliziranijim.



Tehnički direktor Mercedes-AMG-a Jochen Hermann priznao da je AMG One bio najsloženiji automobil koji je razvijen u povijesti Mercedesa i vjeruje da se nikada neće ponoviti. Njemačka marka već je odbacila mogućnost razvoja drugog cestovnog automobila s F1 pogonom zbog strožih propisa o emisijama. Ručno će se izraditi samo 275 jedinica AMG One, a među kupcima su i bivši F1 vozači Nico Rosberg i David Coulthard.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.