U državi gdje caruju dizel i benzin pronašli smo koji su potpuno električni auti dostupni hrvatskim kupcima po najmanjim cijenama
Iako cijela javnost bruji o budućim poticajima za kupnju električnih automobila, službenih i konkretnih potvrda i programa još nema, pa nam jedino preostaje čekati. Poznata je samo činjenica da Hrvatska vlada planira do 2020. godine na poticaje za kupnju elektroauta potrošiti 60 milijuna kuna, a 20 milijuna već sljedeće godine. U tome slučaju ovi bi automobili bili znatno povoljniji hrvatskim kupcima, jer su redom svi jednostavno preskupi za prosječnoga Hrvata. Ako razmišljate o kupnji novog električnog auta savjetujemo da ipak malo pričekate, s obzirom na to da možete uštedjeti mnogo novca, ako Vlada odluči pokrenuti poticaje za kupnju ovakvih vozila.
10. Volkswagen e-Golf
Električna inačica najprodavanijeg automobila u Europi pronašla je svoje vlasnike i u Hrvatskoj, a uz realan domet oko 200 kilometara, električni Golf može jednim punjenjem savladati sve gradske i međugradske zadatke. Početna cijena u Hrvatskoj je 301.659 kuna.
9. BMW i3
BMW-ov električni adut manja je i pristupačnija verzija superauta i8, a iako ima deklariranih 245 kilometara dometa, u stvarnome životu ta brojka se ipak kreće oko 180 kilometara s jednim punjenjem. Cijena za ovaj električni bavarski auto u Hrvatskoj iznosi 297.394 kune. Informacije radi, BMW i8 stoji 1.237.468 kuna.
8. KIA Soul EV
Korejski električni automobil jednim punjenjem u realnim uvjetima vožnje prelazi oko 96 kilometara, a cijena je 272.900 kuna.
7. Hyundai Ioniq
Uz deklariranih 280 kilometara, na testiranju ove korejske elektrolimuzine uspjeli smo ostvariti najveći domet 215 kilometara jednim punjenjem i to u idealnim uvjetima. U Hrvatskoj je dostupan za 269.990 kuna.
6. Renault Zoe
Definitivno je auto s najvećom deklariranom, a i realnom autonomijom na hrvatskome tržištu. Tvornica garantira 403, a mi smo u stvarnim uvjetima uspjeli ostvariti 317 km. Za ovaj auto u Hrvatskoj valja izdvojiti 249.900 kuna.
5. Mitsubishi i-MiEV
Iako se jednim punjenjem ovim autom može prijeći svega stotinu kilometara, to ispada dovoljno za jednodnevnu vožnju gradom. Mitsubishijev električni adut u Lijepoj Našoj košta 214.900 kuna.
4. Volkswagen e-Up!
Volkswagenov up! u klasičnom izdanju pravi je hit, no sada na tržištu postoji i električna verzija. Autonomija električnog up-a tako je 150 kilometara, a cijena je 204.140 kuna.
3. Renault Kangoo Z.E.
Jedini dostavni električni auto na našemu tržištu izrazito je povoljan, ali i praktičan. Domet jednim punjenjem baterije iznosi deklariranih 270 kilometara, što u stvarnome životu ipak iznosi oko 200 kilometara. Za električni Kangoo valja izdvojiti 198.750 kuna.
2. Smart Electric
Najmanji gradski auto od ove je godine dobio i svoju full-električnu izvedbu. Realni domet iznosi oko 120 kilometara, a u Hrvatskoj za početnu verziju električnog Smarta treba platiti 148.323 kune.
1. Renault Twizy
Iako spada u kategoriju četverocikala, radije nego u aute, Renaultov Twizy ipak je najjeftinije električno vozilo na četiri kotača u Hrvatskoj. Domet jednim punjenjem iznosi 50 kilometara, a najveća brzina koju može postići je 50 km/h. Cijena je 76.900 kuna. Doduše, Twizy se prodaje i u jačoj izvedbi, onoj koja može "potegnuti" do 85 kilometara na sat, no taj je model ipak znatno skuplji (102.750 kuna).
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.