10. Fiat Multipla
Ovaj talijanski putnički adut obilježio je kraj 20. stoljeća osvojivši sve moguće nagrade za najružniji automobil, a Jeremy Clarkson iz Top Geara rekao je kako Multipla izgleda kao da ima neku neizlječivu bolest, Nikada nije shvaćeno što je pisac (dizajner) u ovome slučaju htio reći, no možemo priznati kako se uistinu zgrozimo svakim pogledom na ovaj automobil.
9. Kia Opirus
Kia Stingerom svijetu upravo pokazuje kako zna proizvesti itekako atraktivan automobil. Možemo se samo zapitati što im je bilo kad su svojedobno napravili Opirus, koji je izgledao kao jeftina kopija Jaguar S-Typea i tko zna čega još. Nadamo se da su ta vremena zauvijek iza nas.
8. Pontiac Aztek
Jadni Aztek, već je toliko omražen da vam gotovo dođe da ga žalite. Prva verzija bila je najgora, s ogromnim plastičnim oblogama na bokovima. Redizajnom su stvari malo poboljšane, ali ipak premalo. Bizarne proporcije i njuška pretencioznog zeca i dalje su bili tu. Pontiac, nekoć slavna GM-ova marka, ugašena je nekoliko godina nakon prestanka Aztekove proizvodnje. Slučajnost?
7. SsangYong Rodius
Rodius je još jedan automobil koji se redovito pojavljuje na popisima najružnijih, iz vrlo očitih razloga. Dizajner Ken Greenley navodno je ovome jednovolumenu želio udahnuti esenciju luksuzne jahte. Nama Rodius više izgleda kao obični jednovolumen izložen težem radioaktivnom zračenju.
6. Mitsuoka Orochi
Japanski automobilski dizajn nekada davno bio je predmet ismijavanja, simbol besramnog kopiranja zapadnih proizvoda, no u desetljećima koai su uslijedila Zemlja Izlazećeg Sunca dala je niz lijepih automobila. Zbog toga je još teže shvatiti s koje je kruške pala Mitsuoka Orochi, bizarni superautomobil s licem zlice iz crtića
5. Stutz Blackhawk
Ovaj i drugi Stutzovi modeli iz toga razdoblja esencija su američkoga kiča sedamdesetih. Blackhawk izgleda otprilike kao da je netko uzeo prosječnu američku krstaricu iz toga vremena, dosta ružnu već samu po sebi, i u garaži u slobodno vrijeme nakalemio na nju hrpu "luksuznih" dodataka. Vrhunac ukusa po mjeri prosječnoga mafijaša ili vlasnika striptiz-bara. Ili Elvisa, koji je imao jedan primjerak
4. Sbarro Autobau
Švicarski Sbarro proslavio se egzotičnim modelima i neobičnim preradama popularnih automobila kao što su VW Golf i Mercedes W126. Prilično atraktivnima, ali ne baš i, hm, najelegantnijima. Posebno mjesto zauzima Autobau, koji izgleda poput kombinacije ručnog usisavača i plastične igračkice iz Kinder jajeta.
3. Bufori Geneva
Još jedan primjer da dobar ukus ne možete kupiti je Geneva, remek-nedjelo malezijskog Buforija. Kičast i glupog kvaziotmjenog imena ("Naš idući model zvat će se Paris!"), savršen je izbor za sve tranzicijske tajkune diljem bivšeg SSSR-a i šire koji svijetu žele pokazati da su toliko bogati da im nije stalo što ostali misle o njima.
2. Marcos Mantis M70
Kad prvi put vidite ovaj britanski raritet iz 1970. na fotografiji, može vam se učiniti da nije riječ o pravoj fotki, već o nekakvoj montaži ili manipulaciji. Nažalost, prizor je itekako stvaran. Jedino psihodelične droge popularne u to vrijeme mogu objasniti bizarno vijugave linije koje izazivaju morsku bolest. Iznenađenje: Marcos Mantis M70 prodan je u samo 32 primjerka.
1. Tirrito Ayrton R
Auto pokraj kojeg Pagani Zonda izgleda suptilno, Tirrito Ayrton R djeluje kao kućni uradak tinejdžera s viškom hormona i manjkom ukusa. Teško se odlučiti iz kojeg kuta izgleda užasnije, a jedan od najgorih detalja su mrežice koje podsjećaju na prerade domaćih "ćunera". Dodatan minus je što su okaljali ime jednog od najvećih vozača svih vremena. Je li to doista bilo potrebno?
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.