Iako je izvana teško vidjeti bilokakve promjene, ispod lima i u unutrašnjosti redizajnirana C-klasa potpuno je nov, moderniji i luksuzniji automobil
Novo ruho na C-klasi osvanulo je četiri godine nakon predstavljanja posljednje generacije, a na prvi, drugi i treći pogled Mercedesova limuzina ostala je identična. Ili ipak nije? Iskusno oko primijetit će kako je redizajn C-klasi donio ipak puno novih detalja, najviše ispod lima i u unutrašnjosti, a najmanje na vanjštini. Ipak, eksterijer ovog automobila doživio je neka blaga osvježenja i promjene.
Prvo se mogu uočiti na redizajniranoj C-klasi nove grafike prednjih i stražnjih LED svjetala, koja su sada modernija, atraktivnija i opremljena sustavom automatskoga paljenja dugih svjetala noću, koji je preuzet sa skupljih modela iz Stuttgarta. Tu su i novi branici, prednja maska i difuzori i svjetla za maglu. Testni automobil koji sam imao prilike voziti ima i posebnu tamnozelenu metalik boju, koja je zasigurno još doprinijela atraktivnosti, uz sportski AMG paket eksterijera.
Zapravo, nova C-klasa po svemu je napravila korak naprijed pa je zapravo postala sasvim nova, iako je to na prvi pogled teško uočiti. Ispod atraktivne vanjštine ovo je gotovo nov automobil. U Mercedesu kažu kako je to najopsežniji facelift C-klase u povijesti, a na njemu ima čak 6500 novih dijelova. Najveća novost su motori. Mercedes u C-klasi više ne koristi 2,1 ni 1,5-litrene dizelaše, već su u ponudi (od dizelaša) isključivo dvolitreni motori. Takav je upravo i u ovome testiranom primjerku s oznakom 220d. Prethodni model C220d imao je 170 KS, a nakon facelifta snaga je narasla na velike 194 KS , uz 400 Nm okretnoga momenta, dostupnih već od 1600 o/min.
Veća snaga znači bolje performanse. Tako ovaj Mercedes do 'stotke' ubrzava samo 6,9 sekundi, a maksimalno juri velikih 240 km/h. Naravno, veća snaga garantira i više 'zabave', a ona je u kombinaciji sa stražnjim pogonom zaista velika. Uz odličan 9-stupanjski automatski mjenjač, vozaču je na raspolaganju bilokakva vrsta vožnje.
Ovaj Mercedes može lagano krstariti, biti štedljiv ili solidno juriti, a treba ga pohvaliti baš zbog toga što se u svakoj situaciji 'snalazi' odlično. U vožnji je precizan i krut, a u isto vrijeme udoban, makar “leži” na 18-colnim kotačima. Naravno, ima nekoliko različitih modova vožnje. Vozaču su na izboru Eco, Comfort, Sport, Sport+ i Individual.
Potrošnja? U gradu je oko 7 litara, a na otvorenoj cesti može se spustiti i ispod 6 litara na 100 km. Naravno, redizajn je C-klasi donio i mnogo novotarija u interijeru. Instrument-ploča je sada digitalna, po uzoru na ostale Mercedesove modele, a središnji zaslon je proširen i ima moderniji sustav infotainmenta. Sve je upotpunjeno vrhunskim audiosustavom Burmester te izuzetnim komforom na kakav smo se uostalom i navikli u Mercedesima.
Ovaj auto ima svu opremu, imidž i luksuz, ali i ne baš malu cijenu – 500.338 kuna. Doslovno mogu reći kako mi je ovaj auto pružio pola milijuna razloga za zadovoljstvo.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
alexxx
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.