Ulazni model u obitelj Porschea nudi karakteristično veliku profinjenost i luksuz uz fantastične vozne karakteristike...
Tko bi rekao da se jedan 'običan', relativno malen gradski SUV može voziti ovako dobro? Zaboravite Audi Q5, BMW X3, Mercedes GLC... Ovo je, kako bi se reklo, next level. Stepenica iznad svega u toj klasi automobila. Nisam ni približno mogao zamisliti kako običan Macan s četirima cilindrima i za Porsche malo 'konja', može biti tako dobar auto.
Krenimo redom. Dizajn druge generacije Macana koji je u prvoj prodan u više od 350.000 primjeraka, diči se još većom agresivnošću. Nov je i dinamičniji cijeli prednji dio vozila, a odlična su i LED svjetla. Ovaj automobil ima 'stav'. Širok je i 'zašiljen', a opet dovoljno zaobljen da ne bi izgledao apsurdno. Straga se moderna priča nastavlja. Stražnjica novoga Macana ono je po čemu ga najbolje prepoznajemo.
Tu su nova svjetla s poznatom Porscheovom LED-icom koja se proteže preko cijelog stražnjega dijela. Svojevrstan potpis i nešto što možemo vidjeti u svim novim Porscheovim modelima. Sportsku priču zaokružuju četiri velike ispušne cijevi, a dvije od njih su ugrađene zbog 'estetike'. No koga zapravo briga?
Unutrašnjost je upravo onakva kakvu sam i očekivao. Najbolji materijali, sigurnosni sustavi i multimedija. Čim se sjedne za volan jasno je da se sjedi u nečemu posebnome. Srce koje tuče ispod haube novoga Macana je 2,0-litreni turbobenzinac s četirima cilindrima i 245 zdravih 'konja'.
Ima i momenta, 370 Nm. Iako će oni koji baš i ne poznaju Porscheov opus reći kako je sramota ugraditi četverocilindraš u jedan Porsche, ovaj auto dokazuje da apsolutno griješe. Pobogu, jedan Boxster ili Cayman već nekoliko godina pokreću motori s četirima cilindrima. I tko se žali? Samo neznalice. Upravo ovaj 'turbak' u ovome Porscheu je ono što je potrebno. Po meni, Macanu ne treba ništa jače, za to postoje drugi modeli.
Ovo je savršena ulaznica za iskorak u ovaj prestižan i luksuzan, a itekako sportski svijet. Novi Macan je dokaz kako Porsche može biti 'normalan' auto za svaki dan, koji ima sve što čovjeku treba, a ne košta milijune kuna. Velik prtljažnik, solidna potrošnja i više nego solidne performanse i vozne karakteristike daleko su ispred prvoga konkurenta.
Macan se u običnoj vožnji vozi − normalno, a čim u jakim zavojima volan počnemo 'namotavati', njemačka 'čarolija' dolazi do izražaja. Nema naginjanja i uvijanja i automobil je gotovo nemoguće dovesti do limita. To nisam doživio ni u jednom SUV-u. Ubrzanje traje 6,1 sekundu do 'stotke'. Maksimalna brzina je 225 kilometara na sat.
Cijena? 'Početni' Macan moguće je nabaviti za 567 tisuća kuna ili 3562 kune mjesečno uz ponudu Porsche Leasinga. Ovaj testni, nakrcan opremom, košta malo više, 787 tisuća kuna. Za jedan Porsche sasvim prihvatljivo. A dobro je i što je Macan drugu godinu zaredom proglašen autom s najmanjim padom vrijednosti. Pametnome dosta.
Bacite oko i na naš YouTube kanal:
(KLIKNI OVDJE)
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.