Početna Magazin 66 pregleda

Povratak salona automobila na Velesajmu najavljen za 2016.

ZAGREB AUTO SHOW
Vidi galeriju 1/3
Povratak salona automobila na Velesajmu najavljen za 2016. Povratak salona automobila na Velesajmu najavljen za 2016. Povratak salona automobila na Velesajmu najavljen za 2016.

Poslije osam godina pauze trebao bi se održati automobilski salon Zagreb Auto Show na Velesajmu u terminu od 4. do 10.4.2016.

Sjećate li se Zagreb Auto Showa? Vjerujemo kako su ga mnogi i pomalo zaboravili, spremivši ga u ladice prošlosti. Zadnji je održan 2008. godine, a sa sjetom se možemo prisjećati njegove zvjezdane trenutke kada je bio u najvećoj snazi i ljepoti. Dani slave i sjaja daleko su iza nas, svjetska kriza je prošla, a domaća nikako da ode. Tržište prodaje novih automobila spalo je na niske grane, doslovce se prepolovilo u odnosu na zlatne godine tržišta i Zagreb Auto Showa.

Trentuačno više od 70 posto prodaje novih automobila u Hrvatskoj čine flote, a najveći kupci su država, tvrtke i renta-carovi. Samo oko 30 posto prodaje novih automobila otpada na pojedinačnog kupca. Hoće li ponovno oživljavanje i organizacija automobilskog salona Zagreb Auto Show pomoći u prodaji fizičkim osobama krajnje je upitno. No, barem u ovom trenutku se širi pozitivna energija oko ove manifestacije.

ZAGREB AUTO SHOW | Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

Zadnji Zagreb Auto Show, autosalon na Velesajmu u Zagrebu, održan je 2008. godine, pa je poslije nekoliko neslavnih pokušaja održavanja dosta velka vjerojatnost kako će se 2016. godine konačno održati. Na sastanku Milana Bandića, gradonačelnika Zagreba, i 17 generalnih uvoznika automobila u Hrvatskoj navodno je dogovoreno kako će se Zagreb Auto Show održati na Velesajmu od 4. do 10.4.2016.,. Svoju nazočnost su potvrdili hrvatski proizvođači automobila Rimac Automobili i Dok-Ing.

ZAGREB AUTO SHOW | Author: Velesajam foto: Velesajam

Grad Zagreb ipak je uklonio najveći problem – previsoku cijenu najma izlagačkog prostora. Generalni uvoznici automobila bi plaćali samo režijske troškove, a Grad Zagreb će razliku pokriti iz drugih svojih aktivnosti, a za promociju će potrošiti čak 3 milijuna kuna. Neke projekcije govore kako će se kroz objavljeni prostor u medijima dobiti protuvrijednost od 10 milijuna kuna. Kako će se situacija razvijati vidjet ćemo po tome kako se približava datum održavanja najavljenog autosalona, te će se vrlo dobro vidjeti tko je držao figu u džepu pri dogovaranju.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.