Početna Magazin 834 pregleda

Sjeli smo za upravljač najboljega buggija na svijetu

Vozili smo: Textron Wildcat XX
Vidi galeriju 1/9
Sjeli smo za upravljač najboljeg buggya na svijetu Sjeli smo za upravljač najboljeg buggya na svijetu Sjeli smo za upravljač najboljeg buggya na svijetu Sjeli smo za upravljač najboljeg buggya na svijetu Sjeli smo za upravljač najboljeg buggya na svijetu Sjeli smo za upravljač najboljeg buggya na svijetu Sjeli smo za upravljač najboljeg buggya na svijetu Sjeli smo za upravljač najboljeg buggya na svijetu Sjeli smo za upravljač najboljeg buggya na svijetu

Neke stvari odraslome muškarcu jednostavno izmame osmijeh na lice, neke mu protjeraju žmarce kroz kožu, neke ga doslovno obore s nogu. Teško je pomisliti kako sve to odjednom može doći u istome pakiranju no ova adrenalinska jurilica upravo je to postigla

[video: 556 / ]

Mješavina svih najboljih osjećaja i iskustava koji se mogu zamisliti za volanom jednoga vozila ovdje dolazei u ogromnim količinama.

Vozili smo: Textron Wildcat XX | Author: Denis Peroš foto: Denis Peroš

Textron Wildcat XX američki je proizvod, a premijeru na europskome tlu doživio je u Sabunikama, nedaleko od Nina, gdje smo ga imali prilike voziti i uvjeriti se zašto njegov glavni slogan ‘ride over everything’ ima smisla. Jedan od razloga zašto ovaj buggy beskompromisno i nemilosrdno gazi sve vrste terena (blato, prašinu, kamenje...) je to što je Wildcat XX razvijan u suradnji s Robbyjem Gordonom, legendom raznih autoutrka i Relija Dakar. Drugi razlog su svakako vrhunske komponente i filozofija pristupa prilikom konstruiranja ovog adrenalinskog vozila.

Vozili smo: Textron Wildcat XX | Author: Denis Peroš foto: Denis Peroš

Prvo što ‘bode u oko’ je masivan neovisni ovjes koji je većim djelom zaslužan za sve osjećaje s početka priče. Amortizeri Fox afirmirani su u offroad utrkama i ponajbolji su na tržištu. Imaju mogućnost preciznoga podešavanja i kontrolu prevencije ‘izbijanja’ u ekstremnim trenucima, a hod prednjih i stražnjih amortizera je 45,7 cm.

Vozili smo: Textron Wildcat XX | Author: Denis Peroš foto: Denis Peroš

Stražnji ovjes, odnosno njegova 'ramena', toliko su masivna da ih se ne bi 'posramili' ni neki ozbiljni terenci, a dizajnirana su po uzoru na najekstremnije trkaće buggyje i terence kakvi sudjeluju u najluđim svjetskim utrkama po najsurovijim i najzahtjevnijim terenima. Stražnja 'ramena' za šasiju su pričvršćena sprijeda u odnosu na kotač, a ne bočno, što kotaču dozvoljava samo hod gore-dolje, a naginjanje kotača ustranu svedeno je na minimum.

Vozili smo: Textron Wildcat XX | Author: Denis Peroš foto: Denis Peroš

Tako je, između ostaloga, povećana i stabilnost, a u brzim jurnjavama kroza zavoje, na grubome terenu, gotovo ni nema potrebe korigirati pravac volanom. Prihvat prednjih amortizera je na donjemu dijelu ‘A’ ramena, što Wildcatu XX pruža niže težište i omogućava znatno bolje vozne značajke nego vozila iz iste klase, koja često imaju prihvate amortizera na gornjemu dijelu ramena.

Wildcat XX težak je 825 kilograma, pokreće ga Yamahin redni trocilindraš s obujmom 998 ccm, a razvija 125 ‘konja’. Zahvaljujući prijenosu CVT snaga se prenosi na stražnje kotače i na svaki pritisak papučice gasa doslovno eksplodira, a ubrzanje do maksimalnih 125 km/h traje svega nekoliko sekundi.

Vozili smo: Textron Wildcat XX | Author: Denis Peroš foto: Denis Peroš

Mjenjač nudi opcije: L, H, N, R, P, na pritisak gumba uključuje se pogon 4 x 4, a ako zatreba tu je i blokada diferencijala. Driftanje ovim vozilom dječja je igra i sve što vozač zamisli može i izvesti. Osim najvećega tovarnog prostora, Wildcat XX ima i najprostraniju kabinu u klasi, a sportska sjedala bila bi potpunija kada bi imala ‘H pojaseve’ umjesto klasičnih. Veliki plus je volan podesiv po visini, a s njim se također pomiče i instrument ploča pa vozač uvijek ima odličan pregled svih bitnih informacija.

Vozili smo: Textron Wildcat XX | Author: Denis Peroš foto: Denis Peroš

U ponudi je i bogat izbor dodatne opreme i opcija personalizacije pa će i najzahtjevniji ovu jurilicu dodatno prilagoditi po svojoj mjeri. Amerikanci su za Wildcatom doslovno ludi, a sva količina koja se proizvede odmah je rasprodana. Textron je američka tvrtka koja proizvodi avione, ratne helikoptere specijalna vozila itd., a odlučila je kupiti tvrtku i brend Arctic Cat, afirmiranu u području ATV-a, UTV-a i motornih sanjki. Tako je nastao i njezin odjel Textron Offroad, čiji je prvi proizvod pred nama. Textron Wildcat XX s PDV-om košta 199.900 kuna.

Mercedes 300 D W123 ZANIMLJIVOST Potpuno nov Mercedes W123 u garaži stajao 34 godine

 

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.