Najuspješnija njemačka marka ima vrlo velik ugled među običnim kupcima, ali i tvrtkama i to se jasno odražava na prodajnim podacima za EU, ali i za Hrvatsku
Kada su u pitanju automobili hrvatski kupci dijele mišljenje s tipičnim građaninom Europske unije. Naime i u EU i u Hrvatskoj uvjerljivo najprodavaniji je VW. Kako piše 24sata.hr čak 33% manje automobila prodaje drugoplasirani Opel, dok treće mjesto u Hrvatskoj drži Škoda.
Naravno velik udio u uspjehu svih ovih marki imaju poslovni kupci odnosno tvrtke, koji su kupili većinu prodanih automobila. Manji dio otišao je privatnim kupcima. Tako je i kod četvrte Dacie koja svoju iznenadnu poziciju u vrhu može zahvaliti velikim narudžbama. Veliko iznenađenje je položaj Audija u Top 10 koji je ispred Forda, Hyundaia, Toyote, Mazde, Nissana, Seata...
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.