Mnogi fanovi motociklizma uživaju u predstavama vozača, a jeste li se ikada zapitali koliko otprilike košta jedan pad vozača s motocikla u kraljevskoj klasi?
![1 1 | Author: Red Bull](/media/dg/6e/1c/74d892021ef89362e62e.jpeg)
Pogreške su neizostavan dio svakoga sporta jer tko radi taj i griješi pa je tako i u motociklizmu, jedan trenutak nepažnje i već ste u ogradi ili nekim gumama i ako ste imali sreće prošli ste samo s ogrebotinama i nekolicinom modrica.
![1 1 | Author: DPA/PIXSELL](/media/dg/2c/d2/4c08ff8bb797d42acdfd.jpeg)
No motocikl namijenjen utrci svjetskoga prvenstva neće proći samo s "manjim“ "ozljedama" nego će to koštati najmanje 15.000 eura. Teži padovi mogu "ozlijediti“ motocikl za čak 100.000 eura, što za manje odnosno privatne timove iza kojih ne stoje tvornice poput Honde, Yamahe i drugih, čini ozbiljnu ekonomsku anomaliju.
![1 1 | Author: DPA/PIXSELL](/media/dg/4e/4b/a0f9362b748cafd1543c.jpeg)
Manji timovi si u prosjeku mogu dozvoliti jedan eventualno dva pada, radi financijske stabilnosti, ali i nemogućnosti nabave pojedinih dijelova u kratkome razdoblju. Za neke dijelove isporuka traje i do 6 tjedana, poput 10.000 eura vrijednih karbonskih kočnica ili para kotača, za koji treba izdvojiti 4000 eura, a mijenjaju se prilikom svakoga malo jačeg pada. Zaključak je da voditi konkurentnu ekipu u MotoGP-ju nije nimalo lak ni jeftin posao pa ako nemate posložene sve kockice vrlo brzo ćete se naći u bankrotu. Naravno, u svemu treba imati i malo sreće!
![1 1 | Author: DPA/PIXSELL](/media/dg/91/20/b9510b297c734e1d4569.jpeg)
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.