Sofisticirana tehnologija s trkaćih motocikala, mogućnost prilagođavanja parametara prema želji vozača i superiorne performanse čine R1M ultimativnim cestovnim "oružjem"
Teško je povjerovati da motociklima poput Yamahe R1 ili R1M treba poboljšavati performanse, no modeli za 2018. donose neke dorade i izmjene koje se prije svega odnose na njihove vozne značajke. Yamahino tajno ulično oružje, R1M, u ovoj posljednjoj verziji je najnapredniji motocikl koji je ta tvrtka ikada proizvela. Za one koji ne znaju - dobila je ekskluzivni poboljšani sustav ovjesa Ohlins Electronic Racing Suspension (ERS), koji se automatski i neprimjetno prilagođava uvjetima podloge.
Uz pomoć sustava YRC (Yamaha Ride Control) "ponašanje" i karakteristike ERS-a za kočenja, ubrzavanja i prolaska kroz zavoje mogu se podešavati odvojeno, odnosno individualno. Također, umjesto podešavanja kompresije i povrata, kao što je bio slučaj dosad, vozač jednostavno bira tvrdoću prednjeg i stražnjeg ovjesa, a suspenzija se prilagođava prema tome.
Poboljšan je i Quick Shift System (QSS), pa podnosi izuzetno brza i agresivna "šaltanja" u niži stupanj prijenosa. Također vozaču omogućava podešavanje načina rada cijeloga sustava, bilo u smislu boljih performansi ili pak za uglađeniju i opušteniju vožnju. Vizualno, grafika i dizajn naglašavaju i otkrivaju ultralake materijale, odnosno oklope načinjene iz karbona, a tu je i nova boja "Race Blu".
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.