Sofisticirana tehnologija s trkaćih motocikala, mogućnost prilagođavanja parametara prema želji vozača i superiorne performanse čine R1M ultimativnim cestovnim "oružjem"
Teško je povjerovati da motociklima poput Yamahe R1 ili R1M treba poboljšavati performanse, no modeli za 2018. donose neke dorade i izmjene koje se prije svega odnose na njihove vozne značajke. Yamahino tajno ulično oružje, R1M, u ovoj posljednjoj verziji je najnapredniji motocikl koji je ta tvrtka ikada proizvela. Za one koji ne znaju - dobila je ekskluzivni poboljšani sustav ovjesa Ohlins Electronic Racing Suspension (ERS), koji se automatski i neprimjetno prilagođava uvjetima podloge.
![1 1 | Author: Yamaha](/media/dg/4c/ee/09b13094a4ade1d05f11.jpeg)
Uz pomoć sustava YRC (Yamaha Ride Control) "ponašanje" i karakteristike ERS-a za kočenja, ubrzavanja i prolaska kroz zavoje mogu se podešavati odvojeno, odnosno individualno. Također, umjesto podešavanja kompresije i povrata, kao što je bio slučaj dosad, vozač jednostavno bira tvrdoću prednjeg i stražnjeg ovjesa, a suspenzija se prilagođava prema tome.
![1 1 | Author: Yamaha](/media/dg/f9/b0/88b7e52f1120a5cf3922.jpeg)
Poboljšan je i Quick Shift System (QSS), pa podnosi izuzetno brza i agresivna "šaltanja" u niži stupanj prijenosa. Također vozaču omogućava podešavanje načina rada cijeloga sustava, bilo u smislu boljih performansi ili pak za uglađeniju i opušteniju vožnju. Vizualno, grafika i dizajn naglašavaju i otkrivaju ultralake materijale, odnosno oklope načinjene iz karbona, a tu je i nova boja "Race Blu".
![1 1 | Author: Yamaha](/media/dg/12/47/b67989b55cbc2962b8d6.jpeg)
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.