Početna Moto 322 pregleda

Vozili smo Ducati Supersport S koji i nakon 35 godina caruje cestama

1
Vidi galeriju 1/9
Vozili smo Ducati Supersport S koji i nakon 35 godina caruje cestama Vozili smo Ducati Supersport S koji i nakon 35 godina caruje cestama Vozili smo Ducati Supersport S koji i nakon 35 godina caruje cestama Vozili smo Ducati Supersport S koji i nakon 35 godina caruje cestama Vozili smo Ducati Supersport S koji i nakon 35 godina caruje cestama Vozili smo Ducati Supersport S koji i nakon 35 godina caruje cestama Vozili smo Ducati Supersport S koji i nakon 35 godina caruje cestama Vozili smo Ducati Supersport S koji i nakon 35 godina caruje cestama Vozili smo Ducati Supersport S koji i nakon 35 godina caruje cestama

Novi Supersport očarao nas je elektronikom i vrhunskim ovjesom Ohlins, kao i agregatom Testastretta, s dva cilindra raspoređena u "V" obliku, koji ispucava 113 KS dovoljnih za svaki način vožnje...

1 | Author: Auto start foto: Auto start

U proljeće 1972., prije punih 35 godina, Ducati je za utrku Miglia di Imola predstavio model nazvan Super Sport, kojim je i pobijedio na toj utrci. Od te je godine u Ducatiju naziv Super Sport bio oznaka za njegov najbrži motocikl, sve do pojave modela superbike 851, 888 i 916. Tako je Super Sport postao isključivo cestovni motocikl. U narednim godinama taj je epitet usavršavao iz modela u model, a ove
je godine dosegao vrhunac.

1 | Author: Auto start foto: Auto start

Novi Ducati Supersport S motocikl je za sve koji žele biti najbolji na cesti, a koje jurnjava po stazi ne zanima. Tako je nastavljena duga tradicija “vladara” ceste iz Borgo Panigalea. U vožnji ovoga motocikla s dugom tradicijom vozač se stvarno osjeća ugodno, uvijanja u zavojima nema, ponajviše zahvaljujući izvrsnom ovjesu Öhlins, sprijeda i straga. Agregat je klasični V2 Testastretta s 937 kubika i 113 KS. Na prvu bismo rekli - premalo, no nakon nekoliko kilometara shvatio sam da je ta snaga zapravo savršeno dovoljna.

1 | Author: Ducati foto: Ducati 1 | Author: Auto start foto: Auto start

Ovim se motorom može voziti polako, ali i vrlo brzo. Svestranost je tako njegova jača karakteristika, kao i mizerna prosječna potrošnja 6,2 litre benzina. Obiluje modernom tehnologijom. Tu su prednja LED dnevna svjetla, stražnje LED svjetlo te odličan displej koji pokazuje sve informacije o motociklu, uključujući brzinu, okretaje, stupanj prijenosa, putno računalo i dr. Zadnja riječ tehnologije zasigurno je Ducatijev DQS 6-brzinski mjenjač s quickshifter uređajem u oba smjera mijenjanja brzina. On funkcionira vrlo dobro pa kada se vozač na njega navikne u potpunosti isključuje upotrebu kvačila u vožnji.

1 | Author: Auto start foto: Auto start

Testirani je motocikl opremljen i Ducati Safey Packom koji uključuje sustave ABS i DTC (Ducati Traction Control). Da bi svaka avantura dobro završila “brinu” ultrasnažna kočna kliješta Brembo Monobloc, s 320- milimetarskim prednjim diskovima. Supersport S standardno dolazi i s gumama Pirelli Diablo Rosso III u dimenzijama 120/70-17 sprijeda i 180/55-17 straga, koje pružaju odličnu povratnu informaciju i adekvatnu količinu gripa.

1 | Author: Auto start foto: Auto start

S obzirom na moju visinu 185 cm, na Supersportu S osjećao sam se malo “prevelik” zbog ergonomije prilagođene relativno nižim osobama. Masa praznoga motocikla je 184 kilograma, što se nakon dolijevanja svih potrebnih tekućina penje na 210 kilograma. Sve u svemu, po meni je novi Supersport S pun pogodak za sve koji od motora traže prije svega udobnost, svestranost i štedljivost, a da su u isto vrijeme u stanju njime pojuriti poput metka. Cijena? 121.990 kuna.

1 | Author: Auto start foto: Auto start

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.