Početna Moto 581 pregleda

Yamaha XSR 900: Mlado srce stare dame

1
Vidi galeriju 1/7
Yamaha XSR 900: Mlado srce stare dame Yamaha XSR 900: Mlado srce stare dame Yamaha XSR 900: Mlado srce stare dame Yamaha XSR 900: Mlado srce stare dame Yamaha XSR 900: Mlado srce stare dame Yamaha XSR 900: Mlado srce stare dame Yamaha XSR 900: Mlado srce stare dame

Isprobali smo jedan od najpoželjnijih Yamahinih nakeda koji iako izgledom retro, ispod rezervoara krije najmoderniju mašinsku i elektroničku tehnologiju...

Da mi je prije nekoliko godina netko rekao kako će proizvođači motocikala orijentirati svoju ponudu na nekakav retro, caffe racer stil... ne bih povjerovao. No upravo je taj trend danas ono što se prodaje. Supersportski motocikli ostaju i ostat će ekskluziva za odabrane, no retro-nakedi sve više mame kupce diljem svijeta.

1 | Author: Auto start foto: Auto start

Lansirajući MT-09 Yamaha je 2013. predstavila svoj prvi trocilindrični agregat koji će, nakon pune 32 godine i modela XS 850, postati glavna odlika Yamahinih 900 modela. Upravo taj 847-kubični agregat "ispucava" 115 KS, a u ponešto osvježenom izdanju krasi upravo i ovaj testni model XSR 900 koji je ujedno i najnoviji član Yamahine Faster Sons obitelji i Sport Heritage klase.

1 | Author: Auto start foto: Auto start

Na prvi pogled očit je dašak retro stila inspiriranoga povijesnim Yamahinim modelima, koji u kombinaciji s najnovijom tehnologijom, visokom završnom obradom i odličnim voznim značajkama uvelike pridonosi kompletnoj slici ovoga motocikla. Napredak u odnosu na MT-09 najočigledniji je u vidu elektronike koja u ovoj izvedbi serijski dolazi s ABS-om, kontrolom proklizavanja (TCS), Anti-Hopping spojkom te D-MODE sustavom odabira 3 raspoloživa načina i ponašanja agregata, odnosno kompletnoga motocikla.

1 | Author: Auto start foto: Auto start

Više nego "zahvalan" kočni sustav krase dvostruki prednji diskovi s promjerom 298 mm i stražnji disk s promjerom 245mm, koji su serijski opremljeni već spomenutim ABS sustavom. A 6-stupanjski mjenjač precizan je i mekan, u "suradnji" s najmodernijim agregatom rezultira potrošnjom od samo 5,2 litre na stotinu prijeđenih kilometara. Što se tiče voznih značajki, one su gotovo savršene. Motocikl je izuzetno upravljiv i okretan zahvaljujući ponajprije dobrome težištu i ovjesu, a onda i visoko postavljenom upravljaču i besprijekornoj ergonomiji.

1 | Author: Auto start foto: Auto start

Ovjes je i na ovome modelu razrađen vrhunski zahvaljujući prednjoj upside-down 41mm vilici, stražnjem Monocross amortizeru te mogućnosti njihova podešavanja svome stilu vožnje. Uz malu masu od samo 177 kilograma XSR ne ostavlja dojam teškog i velikoga motocikla, a živahnim i snažnim agregatom ipak podsjeća na svoju sportsku narav. Ljubiteljima modernih retro motocikala ovaj motocikl će se svidjeti na prvi pogled, a već na drugi uočit će visoku kvalitetu izrade te odabira materijala. Aluminijske komponente poput oslonaca za noge, blatobrana i poklopca spremnika goriva zamijenile su jeftinu plastiku, a time ovaj motocikl dodatno dobiva na kvaliteti i cjelokupnome dojmu.

1 | Author: Auto start foto: Auto start

Uz mogućnost personalizacije motocikla zahvaljujući originalnoj dodatnoj opremi, možemo reći da je Yamaha ovim modelom stvarno pogodila svaki segment i motocikl dovela do jako visoke razine. Očekivali biste ekstremno visoku cijenu s obzirom na razinu kvalitete i materijala, no ona će iznositi ne prevelikih 72.900 kuna. Rekli bismo - najbolji omjer cijene i kvalitete u klasi.

1 | Author: Auto start foto: Auto start

TEH. PODACI

MOTOR 3 cilindra, četverotaktni

OBUJAM 847 cm3

SNAGA 84,6 KW/115 KS pri 1000/min

MOMENT 87,5 Nm pri 8500/min

MAX. BRZINA 230 km/h

POTROŠNJA 5,2/100 km

POTROŠNJA TEST 6,1 /100km

MJENJAČ 6-brzina

SPOJKA višelamelna u uljua

OKVIR od čeličnih cijevi

OVJES sprijeda upside-down hidraulična vilica, straga dva hidraulična amortizera

GUME: sprijeda 120/70 ZR17,

straga 180/55 ZR17

MASA PRAZNOG VOZILA 177 kg

MEĐUO. RAZMAK 1440 mm

VISINA SJEDALA 830 mm

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.