Japan je zakonski odobrio kamere umjesto retrovizora. Tako je 'Zemlja izlazećeg sunca' postala prva u svijetu koja diže tehnologiju na novu razinu
Mnogo tvrtki sa svojim konceptima, uključujući BMW i njegov i8 Spyder te Opel i njegov Vision GT već dulje vrijeme 'koketira' s retrovizorima koji su danas često grijani i elektronički podesivi sa sofisticiranom tehnologijom.
Ipak, tu su i mane koje retrovizori nose. Daju nepoželjan otpor zraka i stvaraju buku vjetra, što se izražava prilikom vožnje. Na prvi pogled, kamere nude brojne prednosti. Proširuju vidno polje i gotovo u potpunosti eliminiraju mrtve točke i daju potencijalnu vidljivost od 360 stupnjeva s vozačkog sjedala. Oni koji već imaju okretne kamere znaju kakva pomoć se pruža kod parkiranja i manevriranja u užem prostoru.
Kamere zahtijevaju vrlo malo prostora, ne trebaju biti 'obješene' sa strane poput retrovizora, a i smanjuje se buka vjetra te poboljšava potrošnja goriva. U Velikoj Britaniji se također priča o kamerama i postoji mogućnost da će ova priča uskoro izaći na velika vrata autoindustrije.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
VitoBH
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.