Početna 40 pregleda

Nova Zafira je dokaz - monovolumeni ipak još nisu na izdisaju

Opel Zafira
Vidi galeriju 1/9
Nova Zafira je dokaz - monovolumeni ipak još nisu na izdisaju Nova Zafira je dokaz - monovolumeni ipak još nisu na izdisaju Nova Zafira je dokaz - monovolumeni ipak još nisu na izdisaju Nova Zafira je dokaz - monovolumeni ipak još nisu na izdisaju Nova Zafira je dokaz - monovolumeni ipak još nisu na izdisaju Nova Zafira je dokaz - monovolumeni ipak još nisu na izdisaju Nova Zafira je dokaz - monovolumeni ipak još nisu na izdisaju Nova Zafira je dokaz - monovolumeni ipak još nisu na izdisaju Nova Zafira je dokaz - monovolumeni ipak još nisu na izdisaju

SUV revolucija Velik dio kupaca klasičnim monovolumenima oduzimaju SUV-ovi, no da ova klasa ipak nije izumrijela nedavno je dokazao novi Renault Scenic, a sada to čini i kompaktna Opel Zafira

Opel Zafira postoji od 1999. godine a do danas je prodano oko 2,7 milijuna primjeraka. Impresivna brojka koju će osjetno podebljati nova generacija Zafire koja je inspirirana novom Astrom. To je vidljivo po izgledu ali i po tehnologijama nove Zafire, poput adaptivnih prednjih LED svjetala. Međutim Zafira ima i neke posebnosti. Prije svega to je Flex7 sustav sjedala koji omogućava njihovo jednostavno pomicanje i preklapanje te unutrašnjosti daje mnogo varijabilnosti. Tu je i FlexFix integrirani nosač za bicikle što u svijetu automobila nudi samo Opel. Automobil je izuzetno prostran. Kada se koristi pet sjedala u prtljažnik stane primjerice čak 710 litara. S preklopljenim drugim redom sjedala zapremina se penje na čak 1860 litara.  

Tu je i dodatnih 30 mjesta za odlaganje sitnica ali i većih predmeta. U unutrašnjosti koja je prepuna detalja već poznatih iz Astre dominira veliki 7” zaslon osjetljiv na dodir. Opel za sada u tajni drži ponudu motora, no najavili su kako će Zafira imati najkompletniju motorizaciju u klasi, od benzincaca, preko dizela do izvedbi pogonjenim prirodnim i naftnim plinom. Više  detalja iz Opela su odbili otkriti, a dolazak nove Zafire u prodajne  salone očekuje se za kraj ljeta ili početak jeseni. Cijene se za sada također ne znaju.

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Avatar VEX

    VEX

    Opel šteka u zadnje vrijeme sa dizajnom, ali Zafirom su pokazali da netko još zna nacrtati dobar dizajn. Dokazali su to i konceptom GT. Čemu onda ovako neoriginalan, da ne kažem ClioCopyPaste redizajn?
  • Avatar VEX

    VEX

    Zafira je odličan automobil. Ostaje jedno pitanje. Originalni dizajn je, posebno mislim na prednji kraj, bio onako izvanredan i originalan, zašto je trebalo to mijenjati u smjeru Renaulta?

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.