Početna Novosti 3147 pregleda

Auto godine u Njemačkoj je električni Volkswagen

FOTO: Volkswagen

Iako ID.7 još praktično nema na cestama isporuke kupcima nisu ni počele, Nijemci su ga premoćno izglasali za auto godine

Žiri sastavljen od njemačkih i međunarodnih automobilističkih novinara izabrao je novi Volkswagen ID.7 za Njemački automobil 2024. godine ( GCOTY 2024.). Automobil koji se može naručiti tek od polovice kolovoza i čije isporuke još nisu ni počele oduševio ej novinare na testnim vožnjama i premoćno odnio pobjedu u oštroj konkurenciji. Trofej je preuzeo izvršni direktor VW-a Thomas Schäfer u VW-ovoj zgradi u Wolfsburgu.

"Jedva da smo predstavili naš ID.7 prije nego što ga je renomirani stručni žiri proglasio njemačkim automobilom godine - nevjerojatan uspjeh! Pobjeda pokazuje da smo na pravom putu: vrhunska kvaliteta, intuitivan rad i učinkovitost. To je zabavno. 100 posto Volkswagen", izjavio je tom prilikom Schäfer. 

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Auto godine je odabran u konkurenciji pet pobjednika po klasama: MG4 (kompaktna klasa, do 35.000 eura), VW ID.7 (Premium klasa, do 70.000 eura), Kia EV9 (Luksuzna klasa, više od 70.000 eura), Hyundai Ioniq 6 (Alternativni pogoni) i Porsche 911 Carrera T (Sportski automobili). Žiri je odabrao pobjednike po klasama među svim vozilima koja stigli u prodaju na njemačko tržište u posljednjih godinu dana. 

KONCEPT Volkswagenov 'električni Passat' kao sportski konkurent Tesli

Ove godine su u izboru apsolutno dominirali električni auti, od svih pobjednika po klasama, samo Porsche nema električni pogon. 
VW ID.7, je šesti električni automobil koji je pobijedio u izboru za Njemački auto godine. Jaguar I-Pace pobijedio je na izboru za GCOTY 2019., Porsche Taycan 2020., Honda e 2021., Hyundai Ioniq 2022., VW ID. Buzz 2023. godine. 

Žiri njemačkog automobila godine sastoji se od 29 automobilskih novinara aktivnih u zemljama njemačkog govornog područja. Osim toga, glasovalo je 10 međunarodnih gostujućih novinara.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.