Najjeftinija verzija nove Grande Pande nazvana još nije na razini Citroëna C3 i Dacie Sandero, no spada među najjeftinije aute na tržištu
Fiat je ovih dana lansirao potpuno novu Grande Pandu u Italiji, a konfigurator nam je otkrio sve dostupne pakete opreme, cijene i nove fotografije nešto osnovnijih modela od onih koji su prikazani na službenim promo fotografijama.
Najjeftinija verzija nove Grande Pande nazvana Pop košta 18.900 eura, čime još nije na razini Citroëna C3 i Dacie Sandero, no spada među najjeftinije aute na tržištu. Ova verzija ima hibridni pogon od 48V, 16-inčne čelične crne naplatke bez poklopaca i besplatnu boju Passione Red. Najveća razlika između Grande Panda Pop i ostatka linije je nedostatak LED svjetala, zbog čega izgleda više kao originalna Panda iz 80-ih. Halogena prednja svjetla danas su postala rijetkost no još se mogu naći na nekim modelima zbog uštede.
U unutrašnjosti, također nema jedne značajke tipične za veliku većinu novih automobila, a to je dodirni zaslon. Njegovo mjesto zauzima velika plastična površina koja je odmah pored standardne 10-inčne digitalne instrumentne ploče. Glomazna plastična površina služi kao "baza za pametni telefon", zahvaljujući integriranom držaču mobitela i USB-C priključku.
Spartanska oprema uključuje ručni klima-uređaj i ručne stražnje prozore, ali tu su barem stražnji parkirni senzori koji pomažu vlasnicima da lakše parkiraju 399 cm dugačak auto. Kao što to EU propisi nalažu, Grande Panda standardno dolazi s osnovnim paketom sustava pomoći u vožnji među kojima su automatska prednja svjetla, automatsko kočenje u nuždi, sustav prepoznavanja prometnih znakova i sustav za držanje auta u voznoj traci.
Vjeruje se da će se više kupaca odlučiti za Grande Pandu malo više razine opreme Icon koja košta 20.400 eura dodaje mnogo više opreme. Top model Grande Panda La Prima kojeg je Fiat predstavio na promotivnim fotografijama košta od 22.900 eura.
Kupcima električnih vozila bit će zanimljiva i Grande Panda na struju. Sa cijenom od 24.900 eura u Italiji također spada među najjeftinije električne aute na tržištu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.