Ako vam Cuprina modificirana verzija Seata Atece nije dovoljno snažna i nema dovoljno dobre performanse, stigla je preinačena verzija već modificirane Atece
Nije prošlo puno vremena otkad se Cupra službeno odvojila od Seata. Prvi put smo imali priliku vidjeti zaseban brend u Ženevi, a već sada se radi u punome pogonu. Ateca je bila prvi model koji je Cupra uzela u ruke te od njega napravila pravu cestovnu jurilicu. Cupru Atecu pokreće 2,0-litreni benzinac s turbopunjačem i 300 konjskih snaga te 400 Nm okretnoga momenta. Takvom snagom kompaktni SUV može postići 'stotku' već za 5,2 sekunde.
Cupra Ateca još službeno nije krenula s isporukama kupcima, ali je zato ABT Sportsline već došao do svojega primjerka. Njemačka tuning kuća odlučila je da SUV nije dovoljno snažan pa su tako inženjeri povećali snagu na 350 KS i 440 Nm okretnoga momenta.
Uz malo dodatne snage i standardni 'launch control', ABT Cupra Ateca dolazi do 100 km/h za samo 5 sekundi te postiže maksimalnu brzinu 255 km/h. Osim toga, tuning kuća je dodala novi tvrđi ovjes i veće 20-inčne aluminijske naplatke, kako bi se SUV mogao nositi s takvim performansama.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
NicolePaul
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.