Volkswagen i zbog afere s varanjem sa softverima mijenja poznati slogan Das Auto, no promjena neće biti toliko drastična, jer će se uz logotip tvrtke pojaviti samo naziv Volkswagen
Djelomično iz straha od narušenog imidža zbog afere Dizelgate, a djelomično zbog nove, planirane ofenzive globalnog oglašavanja, Volkswagen planira odbaciti dosadašnji, upačatljivi slogan Das Auto. Slogan kojeg je krasila jednostavnost lansiran je još u 2007. za vrijeme Martina Winterkorna. Današnji šef Volkswagena, Herbert Diess napomenuio je kako Volkswagen treba slogan kojim će pokazati smirenost, a Das Auto u trenucima dok tvrtka ima narušeni ugled zvuči pretenciozno.
Također, u Wolfsburgu smatraju kako stari slogan propušta prenjeti tehnološke ambicije tvrtke u područjima kao što su električna vozila. Iako glasnogovornik Volkswagena još nije "Das Auto" proglasio mrtvim, nadodao je kako će u nadolazečim marketinškim kampanjama diljem svijeta uz logotip koristiti samo naziv Volkswagen.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.