Nova, četvrta generacija popularnoga Fordova hatchbacka premijerno je, u utorak, prikazana u Londonu. Uz novi dizajn eksterijera i izgubljenih 50 kilograma, Focus je obogaćen većim međuosovinskim razmakom i novim i modernijim interijerom, a tu su i sve prisutniji sustavi za pomoć vozaču.
Nakon osam uspješnih godina, vrijeme je za novi Ford Focus. U novome pakiranju ovaj izravni konkurent VW Golfu, Renaultu Meganeu i Peugeotu 308 nudi veći međuosovinski razmak i veći prostor u prtljažniku. Uz hatchback dolaze limuzinska i karavanska izvedba. Ponudu motora sačinjavat će već poznati benzinski motori 1,0 i 1,5-litreni EcoBoost te dizelaši 1,5 i 2,0-litreni EcoBlue. Kupci će moći birati ručni ili automatski osmostupanjski mjenjač.
Uz luksuznu izvedbu Vignale, Focus će prvi put biti predstavljen u robusnijem izdanju Active, s povišenom karoserijom i plastičnim zaštitama na branicima. Papreniju ponudu ovoga hatcha zaokružit će sportske izvedbe ST i RS, a potonja će imati 2,3-litreni motor EcoBoost sparen s 48-voltnim hibridnim sustavom, što znači ukupno 400 KS. Proizvodnja u Saarlouisu, tvornici u Njemačkoj, započinje u lipnju, a cijena je još nepoznata.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.