Početna Novosti 18 pregleda

Ekskluzivnost ili profit, pitanje je sad?

FERRARI
Vidi galeriju 1/6
Ekskluzivnost ili profit, pitanje je sad? Ekskluzivnost ili profit, pitanje je sad? Ekskluzivnost ili profit, pitanje je sad? Ekskluzivnost ili profit, pitanje je sad? Ekskluzivnost ili profit, pitanje je sad? Ekskluzivnost ili profit, pitanje je sad?

Povećanje proizvodnje i veći broj prodanih vozila smanjuju ekskluzivnost, no procjena o godišnjoj zaradi više od 1.1 milijarde USD mamac je zbog kojega Ferrari kani povećati proizvodnju

U Ferrariju ozbiljno razmišljaju drastično povećati proizvodnju automobila. S prošlogodišnjih 7700 primjeraka cilj je do 2019. godišnje proizvoditi 9000 primjeraka. Jedini problem koji ih muči, rekao je Sergio Marchionne, prvi čovjek Fiat-Chrysler grupe, jeste zadržati ekskluzivnost.

FERRARI | Author: FERRARI foto: FERRARI

Naime, još 1947. osnivač Enzo Ferrari postavio je jasno stajalište da se godišnje proizvede jedan primjerak manje od potražnje ne bi li se takoosigurala ekskluzivnost marke. Za razliku od Lamborghinija i Aston Martina, Ferrari je odbacio mogućnost ulaska u segment luksuznih SUV-ova, ali je najavio mogućnost pojave Entry-level modela s manjom cijenom, koji ne bi naštetio ugledu marke.

Model bi se mogao pojaviti 2019. pod nazivom Dino. Analitičari smatraju kako bi proizvodnjom 9000 primjeraka godišnje Ferrari mogao ostvarivati godišnji profit veći od milijarde USD. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.