Od ukupnog volumena, 51,3 posto bili su hibridi, a samo 48,7 posto benzinski modeli
Kdad su se zagriženi ljubitelji tradicije 2019. godine rugali prvim plug-in hibridnim modelima Ferrarija vjerojatno nisu ni sanjali da će za manje od pet godina ovakav pogon postat najpopularniji u legendarnim talijanskim supersportskim automobilima. U trećem tromjesečju ove godine Ferrari je prodao više hibrida nego automobila s tradicionalnim benzinskim motorima. Iznenađujući podatak je objavljen u službenom dokumentu o poslovanju tvrtke od srpnja do rujna. U tom je razdoblju isporučeno 3188 Ferrarija, što je za 271 automobil više u odnosu na isto razdoblje 2022. godine.
Od ukupnog volumena, 51,3 posto bili su hibridi, a samo 48,7 posto benzinski modeli. Ferrarijev portfelj proizvoda u trećem tromjesečju 2023. uključivao je devet benzinskih modela i četiri hibrida, a prvi potpuno električni Ferrari trebao bi stići 2025. i tako dodatno "zakomplicirati život" benzincima. Najtraženiji modeli trenutno su 296 i SF90.
Ostaje za vidjeti hoće li ovo postati novo normalno u Ferrariju. Benzinci bi ipak mogli ponovo preuzeti vodstvo jer proizvodnja SUV-a Purosangue s V12 motorom se tek zahuktava, a kada dosegne puni kapacitet ovaj bi model mogao ponovo donijeti prevlast benzincima.
Što se tiče nešto dalje budućnosti, ona će u Ferrariju biti obilježena strujom. Ferrari predviđa da će već do kraja ovog desetljeća 40 posto automobila isporučenih kupcima biti potpuno električno, 40 posto hibridno, a samo 20 posto benzinsko.
Iako bi se budućnost mogla činiti crnom za benzinski motor, on bi mogao preživjeti i 2035. e-goriva zažive. Ranije ove godine, izvršni direktor Ferrarija Benedetto Vigna rekao je da "Motori s unutarnjim izgaranjem imaju još ima puno toga za napraviti".
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.