Iako cijene još nisu službeno objavljene, očekuje se da će ova benzinska verzija sa 100 KS biti povoljnija od blagog hibrida
Nakon hibridne i električne, Fiat je predstavio i benzinsku verziju modela Grande Pande s ručnim mjenjačem. Nova izvedba koristi poznati 1,2-litreni trocilindrični turbomotor sa 100 KS i 205 Nm, već viđen u raznim modelima Stellantisa, uključujući i srodni Citroën C3. Snaga se prenosi isključivo na prednje kotače putem šesterostupanjskog ručnog mjenjača, a sustav Start-Stop dolazi serijski. Time ova Panda postaje najmanje snažna u ponudi, ispod 110 KS snažnog hibrida.
Na prvi pogled, benzinska verzija izgleda gotovo identično kao električna i hibridna, bez posebnih oznaka, s ispušnom cijevi skrivenom ispod stražnjeg branika. Ipak, interijer otkriva ključnu razliku: konzola između sjedala dobila je ručicu mjenjača, što vizualno i funkcionalno mijenja dojam u kabini. Time je Fiat udovoljio nostalgičarima koji još vole mijenjati brzine vlastitom rukom.
Kupci mogu birati između triju razina opreme: Pop, Icon i La Prima. Osnovna verzija Pop vozi na 16-inčnim crnim čeličnim kotačima i ne nudi infotainment zaslon, već dolazi s digitalnim 10-inčnim instrumentima i nosačem za pametni telefon. Icon dodaje LED svjetla sprijeda i straga, 10,25-inčni infotainment, šest zvučnika i modernije ukrasne poklopce kotača.
Top-model La Prima donosi 17-inčne alu naplatke, automatsku klimu, kameru za vožnju unatrag i dekorativno-praktični "Bambox" pretinac na armaturnoj ploči. Kupci mogu birati među sedam zanimljivih boja karoserije, uključujući Limone žutu, Lago plavu i Luna brončanu.
Iako cijene još nisu službeno objavljene, očekuje se da će ova benzinska verzija biti povoljnija od blagog hibrida, čija akcijska cijena u Hrvatskoj trenutačno iznosi od 18.490 eura. Ako Fiat postavi cijenu dovoljno nisko, ova Panda bi mogla postati jedan od najpovoljnijih auta na tržištu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.