Početna Novosti 40 pregleda

Fiat Grande Panda vraća klasični benzinac i ručni mjenjač

FOTO: FIAT

Iako cijene još nisu službeno objavljene, očekuje se da će ova benzinska verzija sa 100 KS biti povoljnija od blagog hibrida

Nakon hibridne i električne, Fiat je predstavio i benzinsku verziju modela Grande Pande s ručnim mjenjačem. Nova izvedba koristi poznati 1,2-litreni trocilindrični turbomotor sa 100 KS i 205 Nm, već viđen u raznim modelima Stellantisa, uključujući i srodni Citroën C3. Snaga se prenosi isključivo na prednje kotače putem šesterostupanjskog ručnog mjenjača, a sustav Start-Stop dolazi serijski. Time ova Panda postaje najmanje snažna u ponudi, ispod 110 KS snažnog hibrida.

Author: FIAT foto: FIAT

Na prvi pogled, benzinska verzija izgleda gotovo identično kao električna i hibridna, bez posebnih oznaka, s ispušnom cijevi skrivenom ispod stražnjeg branika. Ipak, interijer otkriva ključnu razliku: konzola između sjedala dobila je ručicu mjenjača, što vizualno i funkcionalno mijenja dojam u kabini. Time je Fiat udovoljio nostalgičarima koji još vole mijenjati brzine vlastitom rukom.

Author: FIAT foto: FIAT

Kupci mogu birati između triju razina opreme: Pop, Icon i La Prima. Osnovna verzija Pop vozi na 16-inčnim crnim čeličnim kotačima i ne nudi infotainment zaslon, već dolazi s digitalnim 10-inčnim instrumentima i nosačem za pametni telefon. Icon dodaje LED svjetla sprijeda i straga, 10,25-inčni infotainment, šest zvučnika i modernije ukrasne poklopce kotača.

Author: FIAT foto: FIAT

Top-model La Prima donosi 17-inčne alu naplatke, automatsku klimu, kameru za vožnju unatrag i dekorativno-praktični "Bambox" pretinac na armaturnoj ploči. Kupci mogu birati među sedam zanimljivih boja karoserije, uključujući Limone žutu, Lago plavu i Luna brončanu.

Author: FIAT foto: FIAT

Iako cijene još nisu službeno objavljene, očekuje se da će ova benzinska verzija biti povoljnija od blagog hibrida, čija akcijska cijena u Hrvatskoj trenutačno iznosi od 18.490 eura. Ako Fiat postavi cijenu dovoljno nisko, ova Panda bi mogla postati jedan od najpovoljnijih auta na tržištu.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.