Dobra vijest za Fiat je da bi Fiat 500 Hybrid na tržište trebao stići prije očekivanog.
Stvari za Fiat trenutačno ne idu najbolje. U matičnoj Italiji njegov je tržišni udio prošle godine bio samo sedam posto uz velik pad prodaje, a na nekim drugim važnim tržištima su potpuno izgubili "tlo pod nogama". Nije ni čudo jer ponuda Fiata je trenutačno vrlo skromna. Tipa već duže nama, od ove godine ne proizvodi se ni stari 500, a u ponudi su ostali samo stara Panda, električni 500e, ostarjeli 500x i novi 600 koji nije imao tako dobar tržišni start kakav su u Fiatu priželjkivali. Također Grande Panda kasni, a Fiatu hitno trebaju novi modeli. Što se radi na tome?
Osim Grande Pande, na pomolu su još barem dva noviteta, među kojima je vrlo važni novi 500 Hybrid. Dobra vijest za Fiat je da bi ovaj model na tržište trebao stići prije očekivanog.
Jean-Philippe Imparato, Fiatov šef za Europu, je otkrio ovaj detalj u intervjuu za Autocar tijekom sajma automobila u Bruxellesu. Ipak, Imparato je osim toga najavio da će do kraja ovog desetljeća Fiat predstaviti i potpuno novi model 500, kao i nasljednika aktualne Pande koja će se uskoro zvati Pandina.
Prva novost fiata bit će Grande Panda koja od ožujka dolazi u europske salone u električnoj i blago hibridnoj izvedbi. Ona je prvi predstavnik nove "obitelji "Fiata koja će se u nadolazećim godinama obogatiti raznim tipovima karoserije temeljenim ovom SUV-u B segmenta.
Nakon Grande Pande, Fiat će predstaviti i benzinsku verziju aktualnog modela 500e. Motor će biti hibrid od 48V, a auto će izgledati isto kao i dosadašnji 500e. Model će na tržište će doći u studenom 2025. godine, iako se prvotno najavljivao za 2026. godinu, vjerojatno zato što Fiatu "gori pod petama". Nova generacija 500, prema najavama Imparata stiže 2029. godine, a opet će se proizvoditi u Mirafioriju.
Ali to nije sve, jer Imparato je govorio i o novoj Pandini. "Trenutna generacija proizvodit će se do 2030.", rekao je glavni europski menadžer marke, "tada ćemo imati novi model". To znači da bi sadašnja Panda/Pandina bila na tržištu nevjerojatnih 17 godina.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.