Peugoet 2008 DKR16 je prava pravcata zvijer koja je sada šira, duža i snažnija, spremna za osvajanje novih teritorija. Potpuno novom verzijom u odnosu na onu iz 2015. očekuje se veliki uspjeh na Dakar reliju
Od trenutka kad je automobil Peugoet 2008 DKR prešao ciljnu ravninu na posljednjem reliju Dakar, inženjeri su bez predaha radili na dizajnu verzije s poboljšanim performansama. Uzimajući u obzir kvalitete pokazane u siječnju ove godine, on ostaje vjeran svom odvažnom konceptu 'pogona na dva kotača'. Od samog početka Peugoet 2008 DKR16 donosi znatno drugačije oblike.
Zahvaljujući širem tragu kotača i dužem međuosovinskom razmaku, a prednji i stražnji prevjesi dodatno su smanjeni kako bui se poboljšale terenske sposobnosti. Značajno je poboljšana i aerodinamika, poklopac motora i usisnik zraka na krovu potpuno su izmijenjeni kako bi se ostvario bolji protok zraka. Karoserija od ugljičnih vlakana krije druga napredna tehnička rješenja. Novi je ovjes i naplatci koji su sada jednodijelni i izrađeni od magnezija. Unatoč ugrađenom restriktoru zraka, dizelski motor V6 twin-turbo dobio je dodatnu snagu.
Sa svojih 17 pobjeda na reliju Dakar na dva i četiri kotača, Stéphane Peterhansel, Carlos Sainz i Cyril Despres aktivno su vodili razvoj novog vozila. U Teamu Peugeot Total smatraju zbog velikog broja novih dijelova i kako je ova verzija potpuno novi automobil u odnosu na onoga iz 2015.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.