Kako tvrtka kaže, GTC4Lusso T 'namijenjen je vozačima koji prelaze velike kilometraže, ali traže i sportsku vožnju'
Turbo verzija dolazi pod okriljem GTC4Lusso T, koji je već podigao standarde što se tiče performansi za ovakve Ferrarijeve modele. Pokreće ga 3.9 V8 turbo motor koji razvija snagu od 602 KS i 760 Nm okretnog momenta, pa GTC4Lusso T ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,5 sekundi, a najveća brzina iznosi 320 km/h.
U usporedbi s jačim GTC4Lusso modelom koji nema turbo punjač, nova verzija je sporija 0,1 sekundu do 100 km/h. Motor iz GTC4Lusso T je evolucija V8 turbo motora koji je osvojio nagradu 'The International Engine of the Year' za 2016. godinu s maksimalnom snagom koja dolazi na 7500 okretaja, a moment između 3000 i 5250 okretaja.
Kombinacija motora i pogona na zadnje kotače je omogućila Ferrariju da uštedi i na težini. Automobil i dalje ima 4WS sistem za okretanje zadnjih kotača, koji radi zajedno sa Side Slip Control - SSC3, kako bi omogućio više agresivnosti kada se ulazi ili izlazi iz krivina. Očekivana potrošnja je 11,6 l/100 km, a svjetska premijera rezervirana je za pariški salon automobila.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.