Atmosferski 6,5-litreni V12 motor razvija 825 KS pri uzbudljivih 9250 o/min i okretni moment od 725 Nm pri 6750 o/min. Njemu pomažu tri elelktrična motora
Nasljednik legendarnog Lamborghinija Aventadora je spreman a čeka se još samo njegova premijera. U susret tome Lamborghini je počeo otkrivati detalje automobila, a danas su otkrili onaj najzanimljiviji: kako će izgledati pogon nove generacije superautomobila. Po sve sudeći ovaj Lambo postaje pravi hiperautomobil s više od 1000 KS.
Lamborghini, kako je najavio, nije odustao od moćnog V12 motora, no on je sada obogaćen plug-in hibridnim sustavom kako bi se poboljšale emisije štetnih tvari ali i povećala snaga. Atmosferski 6,5-litreni V12 motor razvija 825 KS pri uzbudljivih 9250 o/min i okretni moment od 725 Nm pri 6750 o/min. Njemu pomažu tri električna motora za ukupnu snagu sustava od 1015 KS. Pogon na sve kotače je standardan.
Auto ima dva elektromotora na prednjoj osovini (po jedan na svakom kotaču) i jedan elektromotor na stražnjoj osovini, u kombinaciji s novim 8-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom iza V12 motora. Relativno mala litij-ionska baterija kapaciteta od samo 3,8 kWh može se napuniti za 30 minuta izmjeničnom strujom do 7 kW ili za 6 minuta korištenjem regenerativnog kočenja i korištenjem V12 motora tijekom vožnje.
Ali to nije sve: novi Lambo također je izgrađen na novoj platformi koja je tehnički inspirirana onom u njegovim precima, modelima Miura i Lamborghini Countach. Kao i kod Miure, mjenjač je postavljen poprečno iza motora. Tako se mjenjač više ne nalazi u središnjem tunelu koji dijeli putnike u putničkom prostoru. Ovaj novodobiveni prostor u središnjem tunelu sada sadrži litij-ionsku bateriju.
Kao što smo već rekli, novi V12 supersportski automobil ima pogon na sve kotače. Prednje kotače pokreću isključivo dva elektromotora, a električna prednja osovina kombinirana je s pogonom na stražnje kotače motora s unutarnjim izgaranjem, koji je također podržan trećim elektromotorom sa 150 KS.
Okretni moment benzinskog motora je (kao što je već spomenuto) 725 Nm, 150 Nm donosi stražnji elektromotor, a po 350 Nm dolaze iz dva prednja elektromotora. Vlasnici novog auta će također moći voziti 100 posto električno, uz pomoć prednje osovine dok se stražnji kotači tada se aktiviraju samo kada je to potrebno. Stražnji elektromotor također se koristi za pokretanje V12 benzinskog motora i djeluje kao generator, napajajući bateriju i prednje elektromotore. No sumnjamo da će doseg biti iole vrijedan pažnje te da će ovakva vožnja pružati previše užitka vlasnicima ovog auta. Zato se još malo vraćamo na V12 monstruma.
Motor s unutarnjim izgaranjem nosi oznaku L545 i ima obujam 6,5 litara. Lakši je i jači od prethodnika. Težak je 218 kg (17 kg manje od aktualnog motora u Aventadoru). Svaki cilindar ima usisni kanal koji je modificiran u odnosu na prošlost kako bi se povećao koeficijent usisa, čime se osigurava optimalan protok zraka u komoru za izgaranje. Izgaranje je također bolje kontrolirano, a omjer kompresije povećan s 11,8:1 na 12,6:1. Dinamika protoka ispušnog sustava također je revidirana. Još uvijek nije poznato kada dolazi nasljednik Aventadora i kako će se zvati.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.