Honda otkrila nove pojedinosti o sljedećoj generaciji NSX-a. Koriste se super lagani i izuzetno čvrsti materijali, a vrhunska aerodinamika postignuta je pasivnim, a ne aktivnim elementima
Honda je Otkrila nove pojedinosti o aerodinamici, pogonu i materijalima koji će se koristiti u izradi novog modela Honda NSX, istinskog superautomobila. Novi NSX konstruiran je na novoj revolucionarnoj šasiji izrađenoj od više materijala koja će po prvi puta u automobilskoj industriji biti izrađena metodom ablacijskog lijevanja. Ovom metodom izrade dobivena je najveća krutost u klasi uz iznimno malu težinu. Iduće revolucionarno rješenje vezano je uz trodimenzionalno modelirani A nosač izrađen od čelika visoke čvrstoće koji također doprinosi iznimnoj krutosti automobila, pasivnoj sigurnosti te boljoj preglednosti.
Cilj u postizanju najbolje aerodinamike u klasi dostignut je bez korištenja aktivnih aerodinamičnih rješenja. Zahvaljujući naprednoj aerodinamici NSX-ov tromotorni Sport Hybrid pogonski sklop hladi se pomoću 10 hladnjaka pozicioniranih na optimalnim mjestima. Osnovni pogonski motor bit će V6 twin turbo obujma 3,5 litre. Nova Honda NSX imati će Super Handling pogon na sve kotače koji će biti sposoban prenijeti najveći okretni moment u povijesti tvrtke. Posljednja novoobjavljena pojedinost vezana je uz upravljanje vozilom i dva desetljeća razvijani sustav koji proaktivno odgovara na svaki vozačev pokret omogućujući novom NSX-u superiorno upravljanje i u uvjetima nagle promjene stanja na cesti.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.