Tvrtka tvrdi da će performanse i terenske sposobnosti Range Rovera Electric bit usporedive s vodećim modelom Range Rover V8
Land Rover do 2030. godine planira svaki svoj model nuditi s pogonom na struju i vjeruje da će električni baterijski auti činiti čak 60 posto njihove prodaje do te godine. Prvi korak će se dogoditi iduće godine kada stiže perjanica marke s pogonom na struju, novi električni Range Rover. Automobil je upravo najavljen, objavljene su prve teaser fotografije, a za zainteresirane kupce je otvorena i lista čekanja.
Land Rover u najavi tvrdi da će njihov novi auto biti poseban, odnosno da će "njegova mogućnost kretanja na svim terenima osigurati da vuča, prolazak kroz vodu i tehnologija za sve terene nadmaše sve ostale luksuzne električne SUV-ove".
"Uspješno napredujemo u stvaranju najtišeg i najprofinjenijeg Range Rovera koji je ikada izrađen. Čarobni sastojci Range Roverova uspjeha ostaju nepromijenjeni: bezvremenski minimalistički dizajn, opuštajuća kabina i sposobnost putovanja bilo gdje – ali sada u ponudi s nultom emisijom ispušnih plinova. Kao što se to ponavlja kroz povijest, Range Rover će nastaviti postavljati nove standarde. Stvoren u srcu Ujedinjenog Kraljevstva, Range Rover Electric naći će svoje mjesto u ponudi zajedno s blagim hibridom i plug-in električnim hibridom, nudeći široku paletu opcija koje ispunjavaju potrebe naših klijenata", rekao je Thomas Müller, Izvršni direktor Odjela za inženjersko projektiranje proizvoda u tvrtki JRL. „
Tvrtka tvrdi da će performanse i terenske sposobnosti Range Rovera Electric bit usporedive s vodećim modelom Range Rover V8. Benzinski V8 inače ima 530 KS i najsnažniji je Range Rover u ponudi, pa pretpostavljamo da će električna verzija zbog svoje mase morati biti još snažnija.
Razvoj model ej već daleko odmakao, u tijeku je fizičko testiranje prototipa. Novi auto će prema tvrdnjama tvrtke biti najtiši i najprofinjeniji Range Rover koji je ikada izrađen, s jedinstvenom konfiguracijom aktivnog uklanjanja buke s ceste, dizajnom zvuka i razinom udobnosti u kabini.
Nakon godine virtualnog razvoja izrađena su prva fizička vozila i započelo je globalno testiranje na cesti, od Švedske do Dubaija, na temperaturama u rasponu od -40°C do 50°C. Program globalnog fizičkog testiranja prilagođen je kako bi se osigurala robusnost električnog pogonskog sustava, ispitalo podvozje, trajnost baterije i dinamika vozila.
Novi Range Rover Electric bit će dizajniran, projektiran i izrađen u Ujedinjenom Kraljevstvu, na fleksibilnoj Modularnoj uzdužnoj arhitekturi (MLA). Baterije i motori će po prvi puta biti proizvedeni i sastavljeni u JLR-ovom novom Centru za proizvodnju električnih pogona u Wolverhamptonu.
Range Rover tvrdi da će novi automobil biti u mogućnosti prolaziti kroz vodu dubine 850 mm, dok će arhitektura baterija biti zasnovana na naponu do 800 V što će omogućiti brzo punjenje.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.