Japanska tuning scena već je godinama rasadnik najluđih automobilskih ideja, no rijetko koja ima toliko šarma kao Ludix, mala tvrtka koja je od običnih Volkswagena napravila vlastitu liniju mini terenaca. U državi opsjednutoj mikroterencima, kampiranjem i kulturom boravka na sviježem zraku, njihovi projekti u kratkom su roku postali viralni hit.
Filozofija je jednostavna: uzeti običan gradski auto i pretvoriti ga u nešto što izgleda kao da je upravo pobjeglo s utrke po pustinji. Njihov glavni adut je New Beetle, prvi retro model iz razdoblja 1997–2011. S podignutim ovjesom, Toyo Open Country gumama, čeličnim naplatcima i mat folijom, Buba odjednom postaje mala off-road zvijer. Krovni nosač, dodatna LED rasvjeta, “bull bar” i prošireni blatobrani čine ostatak transformacije. Motor ostaje serijski 2.0 TSI, dovoljno pouzdan za sve izazove koje vlasnici mogu zamisliti.
Ludix radi i na drugoj generaciji Bube. Ova prerada ide korak dalje: terenske gume, nosači na krovu, proširenja blatobrana i dvobojna folija stvaraju pravog malog avanturista na kotačima. Ovjes je manje ekstremno podignut nego na starijoj Bubi, ali vizualni efekt ostaje snažan.
Posebna priča je Golf VII. Ludix ga pretvara u nešto što Volkswagen nikad nije ponudio, kompaktni hatchback koji izgleda robusnije od Tiguana. S podignutim ovjesom za oko 70 mm, crnim čeličnim naplatcima i agresivnim terenskim gumama, ovaj Golf priziva duh kultnog Golf Countryja iz ‘90-ih. Čak se i odbojnici premazuju posebnom, hrapavom plastikom otpornom na udarce kamenčića, a kupci mogu dodati i krovne nosače, naljepnice, dodatna svjetla ili zaštitne panele.
Iznenađuje baza ovof terenskog Golfa. Većina projekata počinje s običnim Golfom 1.2 TSI s prednjim pogonom. No ista oprema kompatibilna je i s 4Motion modelima, što znači da Ludix ne ograničava vlasnike, žele da svatko može odabrati vlastiti mali auto za avanture.
A koliko ova zabava košta? Paket za Golf stoji između 550.000 i 900.000 jena, odnosno oko 3000 do 5000 eura, dok prerade za New Beetle dosežu i 1.7 milijuna jena, ili oko 9400 eura. Tvrtka nudi gotova vozila, komplete ili pojedinačne dijelove, a na društvenim mrežama redovito se hvale i eksperimentalnim projektima, poput podignutog Pola spremnog za šumski makadam.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.