Odličan uspjeh ovog električnog kompakta može se pripisati vrhunskome baterijskom sklopu koji pruža iznimno velik domet jednim punjenjem, čak 378 kilometara
Godinu dana nakon početka prodaje u Europi, novi Nissan LEAF najtraženiji je kod kupaca koji prelaze na električna vozila, a već je 26.000 primjeraka dostavljeno kupcima i prometuje europskim cestama.
Nagrađivani LEAF na vrhu je prodaje električnih vozila u Europi u svakome od prvih osam mjeseci 2018., a prosječno se svakih 10 minuta diljem kontinenta proda jedan primjerak.
Novi LEAF bilježi snažan rast prodaje diljem Europe, uključujući tržišta Austrije, Francuske, Njemačke, Nizozemske, Portugala i Španjolske. U Norveškoj je Nissan najprodavaniji osobni automobil u 2018., pretekao je sve električne modele i automobile pokretane motorima s unutarnjim izgaranjem.
Poslovni korisnici slijede primjer privatnih i sve češće odabiru električna vozila. Od ukupnog broja prodanih primjeraka, njih je više od 8000 isporučeno poslovnim flotama.
Novi Nissan LEAF zadržao je sve mogućnosti svojega prethodnika, ali im je dodao i najnoviju generaciju tehnologije Nissanove inteligentne mobilnosti i pet zvjezdica na testiranjima Euro NCAP-a, u skladu s najnovijim normama.
Napredni sustavi pomoći u vožnji Nissana LEAF, ProPILOT i ProPILOT Park olakšavaju vožnju i parkiranje. Inovativna papučica e-Pedal dodatno vožnju čini jednostavnijom i zabavnijom, jer korisnicima omogućava ubrzavanje i smanjenje brzine jednom papučicom.
Gareth Dunsmore, direktor Odjela električnih vozila Nissan Europe, izjavio je: 'Zanimanje za električna vozila i dalje raste pa smo se pobrinuli da bude pristupačnije no ikad iskusiti i kupiti novi model LEAF.'
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.