Nova Mazda MX-5 je osvojila još devet novih nagrada - karizmatični roadster, četvrta generacija MX-5, najviše je hvaljena zbog nenadmašne zabave u vožnji
Nova Mazda MX-5, uostalom kao i prethodni modeli, osvojila je još devet nagrada u 2016. godini, uključujući i nekoliko u Europi. Nakon predstavljanja prošlog ljeta, novo izdanje roadstera do sada je osvojilo više od 15 nagrada - i nastavlja ih sakupljati. Magazin What Car? izabrao je četvrtu generaciju Mazde MX-5 za najbolji kabriolet u ukupnom poretku u Velikoj Britaniji, ispred modela premium proizvođača, kao što su Audi A3 i BMW serije 4, kao i za najbolji kabriolet za manje od 25.000 funti. Mazdina ikona također je prema The Sunday Times ušla na listu "Top 100 automobila 2016.", pobjedivši u kategoriji roadstera dvosjeda ispred modela Jaguara, Ferrarija i Porschea.
Na kontinentu je potpuno novi MX-5 pobijedio prema izboru čitatelja njemačkog magazina Auto, Motor i Sport “Best Cars 2016” u kategoriji uvoznih kabrioleta. Osvojio je i titulu "Best Cabrio of the Year 2015" portugalskog magazina Turbo, a popeo se i na vrh ljestvice modela u 2015. prema GEOM Indexu, gdje su vrednovani podaci gotovo 800.000 posjetitelja specijaliziranih automobilskih web-stranica, blogova i foruma u Španjolskoj. U Australiji je MX-5 proglašen "2016 Wheels Car of the Year“ po treći put u povijesti između 25 uglavnom premium vozila (uključujući i Mazdu CX-3). Tu je i titula "Najbolji sportski automobil za uloženi novac 2016." dodijeljena od strane US News & World Report , kao i "Sportski automobil 2016. godine" prema TSN Motoring TV u Kanadi.
Ove najnovije nagrade pristigle su odmah nakon dva velika priznanja u domovini krajem prošle godine - "Japanski automobil godine 2015-16" i "Automobil godine 2015-2016" japanske automobilske kuće slavnih (Japan Automotive Hall of Fame’s 2015-2016 Car of the Year ). Tome treba dodati i"Best Drop Top" u škotskom izboru za Automobil 2015. godine te prvo mjesto među kabrioletima u izboru za automobil godine australskog magazina Drive.
"Što se tiče zabave po kilogramu, ovaj mali roadster stjerao je tržište u kut", napisao je What Car?, a Auto, Motor & Sport se složio: "Nudeći vrhunsku agilnost i čisto iskustvo vožnje, zahvaljujući svojim skromnim dimenzijama i maloj težini, četvrta generacija bezvremenskog MX-5 roadstera pokazuje automobilskom plemstvu iz Aston Martina, Ferrarija i ostalima kako se to radi." Uređivački tim priloga 'Driving' u The Sunday Times, koji je birao Top 100 i pobjednike pojedinih kategorija, bio je podjednako inspiriran: "U vožnji MX-5 mijenja smjer kao perolaki boksač, rado se vrti i omogućuje vam da koristite svu snagu bez da mučite kontrolu proklizavanja". Magazin Turbo je, pak, napisao: "Ovo je sama bit roadstera koncentrirana u manje od 4 metara".
Kupci pokazuju jednaki entuzijazam kao i žiriji koji su dijelili nagrade - prodaja u Europi gotovo se učetverostručila u četvrtom tromjesečju 2015. godine. Gotovo milijun komada prodano je u 27 godina nakon predstavljanja izvorne Mazde MX-5 1989. godine. Od tada do danas, legendarni sportski automobil osvojio je više od 240 nagrada diljem svijeta. Novi MX-5, koji je krenuo u prodaju u Europi prošle jeseni, krasi agresivniji izgled u odnosu na prethodne tri generacije. To je prvi MX-5 sa SKYACTIV tehnologijom, uključujući i dva ultra-učinkovita benzinska motora (131 KS i 160 KS) i prvi koji nudi niz modernih aktivnih sustava za povećanje sigurnosti i povezivanja. Istovremeno, s nekih 100 kg manje nego kod modela treće generacije, MX-5 je ostao vjeran svojoj usredotočenosti na laganu jednostavnost i čisti užitak u vožnji.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.