Njihov jedini model u ponudi je kompaktni SUV Lynk & Co 01 koji ima plug-in hibridni pogon i izuzetno bogatu opremu
U Zagrebu je danas predstavljena nova automobilska marka na hrvatskom tržištu i njihov kompaktni SUV. Riječ je o kinesko-švedskom proizvođaču Lynk & Co koji za u Europi za sada nudi samo jedan model nazvan jednostavno 01.
Kineski Geely ogromni je koncern koji u svojem vlasništvu ima i marke Lotus, Polestar, Smart; Zeekr i mnoge druge, no Lynk & Co je marka koju su osnovali u suradnji s Volvom. Njihovi auti (u Kini imaju više modela) kombiniraju europski dizajn s proizvodnjom u Kini, dok je sjedište marke u Švedskoj, preciznije u gradu Gothenburgu. Do sada su automobile u Europi prodavali samo na zapadu kontinenta i imali vrlo solidan uspjeh. Od 2021. na europsko tržište su plasirali 57.000 primjeraka modela 01, a sada slijedi i širenje na jugoistočnu Europu u sklopu kojeg je Lynk & Co došao i u Hrvatsku.
Njihov jedini model u ponudi je kompaktni SUV Lynk & Co 01. Automobil izuzetno atraktivnog dizajna iza kojeg stoji prošle godine preminuli britanski dizajner Peter Horbury sprijeda pomalo podsjeća na SUV modele Porschea, primjerice Macan, a prvi dojam kako dizajnerski, tako i kvalitativni je izuzetno dobar. To ne iznenađuje jer Lynk & Co sami tvrde sa svoje modele pozicioniraju više prema premium segmentu.
Automobil dugačak 454 cm u unutrašnjosti je očekivao prostran i izuzetno bogato opremljen po principu "nema što nema", tu su tako 20" aluminijski naplatci, električno pokretana vrata prtljažnika, panoramski krov, dvozonska klima, električno podesivo sjedalo vozača, grijana sjedala, 12,7" dodirni zaslon osjetljiv na dodir, 12,3" digitalni instrumenti i još mnogo toga. I tu dolazimo i do prvog kurioziteta vezanog uz ovaj auto. Naime, u vezi opreme kupac ne može baš ništa birati. Postoji samo jedna razina opreme i nema nikakve dodatne opreme. Drugi kuriozitet je da su u ponudi samo dvije boje: crna i plava, tako da će ljubitelji bilo koje druge nijanse "izvisiti". To nije specifično samo za naše tržište, već filozofija tvrtke koja isti pristup s opremom i bojama ima na čitavom tržištu Europe.
Slično je i s pogonom. I ovdje se nudi samo jedna jedina opcija. Platforma je ista kao i na Volvu XC40, a od njega je preuzet i plug-in hibridni pogon koji se sastoji od 1,5-litrenog benzinskog motora sa 180 KS i jednog električnog motora za ukupnu snagu sustava od 261 KS. Pogon ima bateriju od 14,1 kWh neto kapaciteta što automobilu omogućuje električni doseg do 75 km po WLTP-u. Ubrzanje do 100 km/h traje 8 sekundi, a maksimalna brzina je 210 km/h. Deklarirana potrošnja po WLTP-u je 1,2 l/100 km, no to vrijedi samo u slučaju kada je baterija puna, kao i kod svih plug-in hibrida. Maksimalna snaga punjenja je 7,3 KW.
Cijena novog modela na hrvatskom tržištu iznosi 46.990 eura, s uračunatim trenutnim popustom dobrodošlice, dok je redovita cijena 49.990 eura. Osim obilja opreme i plug-in hibridnog sustava kupac za taj iznos dobiva i četverogodišnju garanciju do 120.000 kilometara te osam godina garancije na bateriju. Servisni intervali su 30.000 kilometara ili dvije godine. Kad smo već kod servisa valja spomenuti da će se Lynk & Co moći servisirati u većini prodajno-servisnih centara marke Volvo.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.