Početna Novosti 37 pregleda

Kod prometne nezgode automobil sam telefonom zove pomoć

ECALL

Europska komisija je propisala kako od travnja 2018. godine sva vozila moraju biti opremljena sustavom eCall, odnosno ePoziv, koji u slučaju prometne nezgode automatski zove pomoć

Dugo je testiran i ispitivan od svih proizvođača automobila, ali i drugih institucija i tvrtki koje brinu o sigurnosti u prometu. Radi se o funkciji nazvanoj eCall, odnosno ePoziv. Sustav eCall koji je ugrađen u vozilo u slučaju prometne nezgode tako funkcionira da sam nazove broj 112 za pomoć, a uz telefonski poziv šalje se i niz dogovorenih podataka i točnu lokaciju na kojoj se dogodila prometna nezgoda. Otklonjeni su svi problemi i sada je sustav eCall spreman za praksu, pa je Europska komisija donijela zakon i odgovarajuće direktive kojim se propisuje da sva nova vozila u Europskoj uniji od travnja 2018. godine obavezno moraju imati ugrađenu opremu za eCall.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.