Početna Novosti 1409 pregleda

Koenigsegg je srušio četiri svjetska rekorda, ni jedan Neverin

FOTO: Koenigsegg

Koenigsegg namjerava napasti i rekord za maksimalnu brzinu no još rade na testiranju guma i razvoju kako bo sve prošlo sigurno

Koeingsegg Jesko Absolut postao je najbrže ubrzavajući automobil na svijetu postigavši rekord za sprint od 0-400 km/h. Osim toga srušio je još tri rekorda vezana uz ubrzavanja i kočenje na sličnim suludim brzinama. 

Tijekom vožnje na aerodromu u Švedskoj 27. lipnja, Jesko Absolut je do 400 km/h ubrzao za samo 18,82 sekundi pritom uvjerljivo srušivši dosadašnji rekord Koenigsegg Regere koji je iznosio 20,68 sekundi. Regera je prošle godine ovaj rekord pak preotela od Rimac Nevere, poboljšavši njeno vrijeme za 0,64 sekunde. 

Author: Koenigsegg foto: Koenigsegg

Rekord je postavio testni vozač Koenigsegga Markus Lundh i bio je samo jedan od četiri rekorda oborena tog dana za "potpuno homologirani, standardni proizvodni automobil". Ubrzanje do 400 km/h i kočenje do zaustavljanja nakon toga Jesko je obavio za 27,83 sekunde. Pali je i rekord od 0 do 250 milja na sat (0-402 km/h)  koji sada iznosi 19,20 sekundi i 0-250-0 milja na sat (28,27 sekundi). I ove je rekorde do sada držala Regera, a prije nje Nevera. Ipak, Koenigsegg se nije oglasio o rekordima za ubrzanja do nižih brzina pa hrvatski superautomobil očito još uvijek drži  niz drugih rekorda za ubrzanja. 

Koenigsegg je otkrio da su preliminarne vožnje obavljene 26. lipnja, ali "temperature su bile više od optimalnih". Zbog toga su čekali su do 5 ujutro 27. lipnja kako bi oborili rekorde koristeći Jesko Absolut u serijskom stanju kao pri isporuci sa standardnim gumama Michelin Pilot Sport Cup2 R." Tvrtka je dodala da su jedine izmjene bile instaliranje sigurnosnog kaveza i vozačevog sjedala iz modela One:1. Korišteno je E85 gorivo koje se sastoji od 85 posto etanola i poboljšava performanse Jeska. 

Author: Koenigsegg foto: Koenigsegg

Jesko Absolut je dizajniran posebno za što veću pravocrtnu brzinu budući da njegova karoserija ima manji prednji dio, ciljani ventilacijski otvor za ispuštanje zraka pod visokim pritiskom i nema aktivnog aerodinamičkog sustava. Osim aerodinamičnog dizajna, automobil ima twin-turbo 5,0-litreni V8 koji proizvodi do 1622 KS kada koristi E85 gorivo. 

Author: Koenigsegg foto: Koenigsegg

Christian von Koenigsegg je primijetio: „Ova rekordna vožnja potvrdila je točnost simuliranih i izračunatih performansi Jeska Absoluta, što nam daje veliko povjerenje u njegovu sposobnost da bude najbrži, potpuno homologirani proizvodni automobil na svijetu. Sada se sve svodi na testiranje guma, razvoj i odobrenje, prije nego što konačno možemo pokušati postići taj rekord.”

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.