Početna Novosti 86 pregleda

Kraj za nevoljeni model: Mercedes gasi C63 AMG s četiri cilindra

FOTO: Mercedes AMG

Povratak V8-ice i dalje se čini nerealnim zbog emisija, ali sve glasnije se spominje snažan V6 kao kompromis između performansi, zvuka i regulativa

Kad je Mercedes-AMG predstavio C63 s dvolitrenim četverocilindrašem i plug-in hibridom, reakcije entuzijasta bile su mlake. Tehnički impresivan, ali bez onog pravog AMG šarma i zvuka model je od početka izazivao rasprave. Sada se čini da Stuttgart povlači potez koji je mnogima djelovao neizbježan. Prema informacijama njemačkog Elektroauto Newsa, proizvodnja aktualnog C63 završava 2026. godine.

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

U internom dopisu koji je procurio navodi se kako Mercedes planira ugasiti više AMG modela s četverocilindričnim motorima. C43, GLC43 i GLA35 trebali bi prestati s proizvodnjom u veljači 2026., dok će C63 i GLC63 potrajati do svibnja iste godine. Jedini izuzetak u ponudi navodno ostaje GLA45+, koji s još snažnijom izvedbom istog motora zadovoljava strože propise.

A upravo su ti novi propisi navodni razlog rezova. UNECE od 2026. drastično postrožava limite vanjske buke, što elektrificirane četverocilindraše stavlja u nezgodnu poziciju. No pravi razlog možda leži dublje. Mercedes je još ljetos priznao da četverocilindrični C63 nije "sjeo" entuzijastima. Brojne kritike, od manjka emocionalnog naboja do kompleksne i teške plug-in hibride arhitekture dale su naslutiti da će se marka vratiti većim motorima. Član uprave za prodaju, Mathias Geisen, tada je otvoreno poručio da se razmišlja o većem motoru za sljedeću generaciju. Povratak V8-ice i dalje se čini nerealnim zbog emisija, ali sve glasnije se spominje snažan V6 kao kompromis između performansi, zvuka i regulativa.

Author: Mercedes AMG foto: Mercedes AMG

Detalji o nasljedniku zasad su oskudni, no jasno je da AMG preispituje strategiju nakon turbulentnog eksperimenta. Elektrifikacija ostaje temelj budućih modela, ali sada uz lekciju da kupci sportskih Mercedesa žele više karaktera, više emocija i, vrlo vjerojatno, više cilindara.
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.