Prve isporuke se očekuju već u studenom. Trenutno su dostupna tri modela, dva benzinca i jedan plug-in hibrid
Cupra je prije desetak dana premijerno prikazala novi model Terramar. Od takvih premijera do početka prodaje obično prođe nekoliko mjeseci pa i do godina dana, no Cupra već sada, iznenađujuće rano, započinje i prodaju u Hrvatskoj.
Novi Terramar je od danas dostupan za narudžbu u Hrvatskoj po početnoj cijeni od 38.618 eura., a prve isporuke se očekuju već u studenom. Trenutno su dostupna tri modela: 1.5 eTSI DSG sa 150 KS, 2.0 TSI DSG 4Drive VZ s 265 KS, i plug-in hibridni 1.5 e-Hybrid VZ s 272 KS. Do kraja godine očekuje se još jedan plug-in hibrid ukupne snage od 204 KS, a početkom sljedeće godine i dodatni benzinski model 2.0 DSG od 204 KS. Model Terramar možete birati u šest boja, a mogućnost izbora dodatne tri boje nudit će se također početkom sljedeće godine.
Ime novog modela je posveta povijesnoj trkaćoj stazi Autòdrom de Sitges-Terramar, gdje je brand Cupra rođen 2018. godine. Terramar je dugačak 452 cm, 158 cm, širok 186 cm i ima međuosovinski razmak od 268 cm. To ga čini nešto kraćim, ali znatno nižim od novog VW Tiguana s kojim dijeli međuosovinski razmak i platformu. Zapremina prtljažnika, ovisno o položaju stražnje klizne klupe iznosi 400 do 602 litre.
Prednji dio Cupre karakterizira nos morskog psa. Terramar nosi novi svjetlosni potpis marke s tri trokuta s Matrix LED prednjim svjetlima. Logo marke uokviren je s dvije linije koje se nastavljaju na poklopac motora te naglašavaju agresivnost. Laki aluminijski naplaci od 18" su standardni, a u ponudi su dimenzije kotača do 20". Straga dominira integrirani i osvijetljeni Cupra logo smješten između poveznih stražnjih svjetala. Na dnu stražnjeg dijela je agresivni odbojnik s istaknutim difuzorom.
Unutra je sve prilično digitalno. Ispred vozača su 10,25-inčni digitalni instrumenti, u sredini 12,9-inčni zaslon osjetljiv na dodir. S redizajniranim hardverom i moćnijim softverom, uz prilagodljivi zaslon i head-up zaslon tu je i osvijetljena slider traka za upravljanje najvažnijim funkcijama, kao i u većini VW modela.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.