Ova marka postala je samo još jedna u nizu koja na neodređeno vrijeme odgađa svoje planove za potpuno elektrifikaciju
Lotus je na svojoj konferenciji o zaradi za treće tromjesečje potvrdio da mijenja svoju strategiju elektrifikacije. Strategija nazvana Vision 80 predstavljena je 2018. godine i predviđala je da se do 2028. Lotus transformira u "potpuno električnog globalnog pružatelja mobilnosti". No zbog pada interesa kupaca za električne aute, pogotovo u skupom segmentu u koji spada Lotus, ova marka postala je samo još jedna u nizu koja na neodređeno vrijeme odgađa svoje planove za potpuno elektrifikaciju. Umjesto toga Lotus će se koncentrirati na hibride.
Lotus je najavio nove pogone nazvane 900V Hyper Hybrid EV Technology. Ovi nadolazeći pogoni imaju za cilj kombinirati prednosti električnih vozila s prednostima automobila na benzin.
Izvršni direktor Lotusa Feng Qingfeng rekao je da nadolazeći hibridi neće biti električna vozila s produženim dosegom, već pravi plug-in hibridi jer će kotače u određenim scenarijima rada pokretati isključivo benzinski motor.
Šef Lotusa je dodao da će njihovi hibridi u svakom trenutku pružati performanse dostojne Lotusa. Kako bi se to osiguralo, najavljena je tehnologija dvostrukog "hiper punjenja" koja omogućuje ultrabrzo punjenje na punjaču, ali i u vožnji s pomoću motora. U potonjem scenariju, benzinski motor će djelovati kao generator i puniti bateriju brzinom koja je "5 puta veća od potrošnje energije prilikom tipične vožnje." To obećava "neprekidne električne performanse u bilo kojoj situaciji, uključujući ubrzanje pri velikim brzinama i po ekstremno hladnom vremenu." Baterija će se moći napuniti od 10-80 posto za samo 10 minuta na ultrabrzom punjaču.
Zahvaljujući kombinaciji električnog pogonskog sklopa i benzinskog motora, Lotus vozila opremljena Hyper Hybrid pogonskim sklopom imat će kombinirani doseg veći od 1100 kilometara. To znači da će očito imati i prilično velike baterije, a sve bi moglo rezultirati popriličnom masom koja je veliki problem sličnih modernih hibrida.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.