6. Rally Santa Domenica održan je 28. i 29. studenog u Svetoj Nedelji i Savršćaku - prva je posada Beppo Harach-Dominik Jahn za upravljačerm Ford Fieste R5
Rally Santa Domenica jedan je od najatraktivnijih i najposjećenijih rallyja koji se voze kod nas. Velik je broj natjecatelja s automobilima raznih oblika i vrsta, a prije svega što organizator ovog rallyja ima puno 'labavija' pravila, pa dozvoljava korištenje automobila kojima je istekla homologacija, kao i opreme. To znatno pojeftinjuje vožnju, jer se mogu koristiti pravi rally automobili kojima je istekla homologacija i koji više ne mogu voziti na uobičajenim rallyjima, te na taj način ovi automobili i dalje ostaju prisutni na utrkama, a vlasnicima značajno smanjuju trošak vožnje.
Na prvom brzinskom ispitu startalo je ukupno 91 posada u najrazličitijim automobilima i klasama koje može okupiti samo Rally show Santa Domenica. Osim vrhunskih Citroena DS3 R5 i dvije Fordove Fieste R5 kakve voze financijski potkovane momčadi, našlo se tu i deset "velikih automobila" odnosno Mitsubishija Evolution i Subaru Impreza STI koji su redoviti gosti po domaćim relijima.
Jasno, na začelju su bili i "Jugić", "Peglica", pa čak i "Trabant" koji natjecanju daju poseban šarm. Lade koje mađarske posade dovlače svake godine na Savršćak nisu toliko bezazlene i njihovi su prolasci uvijek atraktivni. Gledatelji su mogli biti i više nego zadovoljni ne samo zbog lijepog vremena, već i zbog zanimljivih skokova i uvijek atraktivnih segmenata staze u kojima majstorstvo posada i pripremljenost automobila izlaze na vidjelo.
Već u prvim rezultatima među "velike dečke" uvukao se heroj ulice - slabašni VW Polo atraktivnom je vožnjom "na nož" odmah ujutro ušao u Top10! No, kako je dan odmicao, kotači i gume skupih i jakih automobila su se razmahali i lista vodećih počela je miješati natjecatelje iz brzinca u brzinac uz očekivane napetosti koje su se mjerile u desetinkama. Najnapetije je bilo nakon četvrtog brzinskog ispita s gdje su se za dlaku borili Citroen DS3 R5 s posadom Botka/Szeles i Ford Fiesta R5 s posadom Harrach/Jahn.
Majstorskom vožnjom Beppo Harrach u Fiesti R5 potvrdio je nadmoć i upisao svoju treću pobjedu u Svetoj Nedelji. Treće mjesto osvojila je posada Peljhan/Verbič Ditka u Mitsubishiju EVO X, a drvenu medalju za četvrto mjesto osvojila je posada Šebalj/Klinc u Mitsubishiju EVO IX na kojem su cijelo vrijeme vozili okićeno božićno drvce i lampice.
Nastavi li rasti broj suvozačica, već sljedeće godine mogli bismo imati čak polovicu dama na suvozačkim mjestima što ovaj show čini posebnim ne samo kod nas nego i šire. Prije spomenuti Polo s posadom Lampe/Dolenc je otpao na skoku gdje je osvojio srca svih iz ptičje perspektive, ali njegova mehanika nije izdržala doskok i za njega je reli bio završen uz bolne zvukove iz utrobe.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.