Ovaj motor doveo je nove kupce, ustvrdio je šef AMG-a. On opisuje AMG kao tehnološku marku, tako da to ne znači da svi automobili moraju imati veliki stari V8
AMG je prije godinu dana učinio nezamislivo i prepolovio broj cilindara u C63, umirovivši snažni V8 kako bi napravio mjesta za četverocilindrični hibridni pogon. Novi dvolitreni turbo motor izazvao je značajne kritike zbog dramatičnog downsizinga, a prijem kod kupaca je bio prilično mlak. Međutim, AMG-ov šef je uvjeren da ćemo svi mi na kraju zagrijati za četiri cilindra.
U razgovoru s britanskim Autocarom, Michael Schiebe, čovjek zadužen za Mercedesov AMG odjel rekao je da "nekim kupcima treba vremena da budu stvarno uzbuđeni zbog tehnologije." U osnovi nadograđena verzija poprečno postavljenog motora koji se nalazi u kompaktnim AMG 45 modelima, ovaj uzdužno postavljeni motor doveo je nove kupce, ustvrdio je šef AMG-a. On opisuje AMG kao tehnološku marku, tako da to ne znači da svi automobili moraju imati veliki stari V8.
Schiebe savjetuje ljudima da je "važno biti otvorenog uma kada je u pitanju tehnologija". Plug-in hibridna 2,0-litrena postavka ne nalazi se samo u C63, već i u GLC63 i GLC63 Coupeu. Osim toga, Mercedes-AMG je u GT43 i SL43 ugradio varijantu četverocilindričnog benzinskog motora, ali ova dva nisu plug-in hibridi.
Nakon mnogo glasina o o mogućem povratku na V8 za C63, Schiebe je prošle godine odbacio ta izvješća. Osam cilindara se neće vratiti ispod haube C63 ili većeg E63 što se toga tiče. Potonji tek treba debitirati u svojoj novoj generaciji, ali očekuje se da će imati plug-in hibridni sustav s rednim šesterocilindričnim motorom. Budući da manji E53 već ima šest cilindara, bilo bi čudno da vodeći model ima manji motor s unutarnjim izgaranjem.
Autocar je pitao Schiebea o izboru motora za CLE63, koji će u biti biti zamjena za modele C63 i E63 u coupe i kabrio verzijama. Bez navođenja detalja, čelnici AMG-a izjavili su da su "donijeli ispravnu odluku" i da ćemo svi biti "uzbuđeni" kada se pojavi. Nepotvrđena izvješća sugeriraju da je CLE63 u početku trebao imati samo četiri cilindra, ali sada se navodno planira veći benzinski motor.
Za dio kontroverzi uz C63 nije bio kriv samo motor već i velika masa auta, koji je oko 400 kg teži od modela prethodne generacije zbog dodatnih hibridnih komponenti. U prošlogodišnjem intervjuu za Top Gear, Schiebe je izjavio da je AMG predan svom elektrificiranom četverocilindričnom motoru jer je "vrlo, vrlo progresivan" i da tvrtka vjeruje u sportske hibride.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.