Ako se pitate ima li Mythos smisla kad Mercedes već ima i Maybach, podsjetit ćemo vas da bogati postaju sve bogatiji
Mercedes je prvi put najavio planove za svoj novi brend Mythos s ultraluksuznim modelima u svibnju 2022., ali od tada nije bilo nikakvih novih vijesti o tome. No sada je u dokumentu o financijskim rezultatima za 2023., Mercedes lansiranje prvog modela za 2025. godinu.
Objavljena je teaser slika koja prikazuje svojevrsnu speedster varijantu Mercedes-AMG SL-a. Pretpostavlja se da bi se svjetska premijera mogla dogoditi početkom svibnja 2025. godine, kada će se obilježiti 70. obljetnica legendarne pobjede Mercedes-Benz 300 SLR na utrci Mille Miglia.
Aktualni SL koji bi mogao biti baza za ovaj automobil se u aktualnoj generaciji nudi isključivo kao AMG, no Mercedes je ranije otkrio da radi i na njegovoj superluksuznoj Maybach izvedbi. To znači da će budući model pod brendom Mythos biti još ekskluzivniji od Maybacha.
Kolike će novi Mythosa koštati možemo samo nagađati, no sigurno će se raditi o "astronomskoj cifri". Osnovni AMG SL 43 u Hrvatskoj stoji od 162.758 eura, a top model AMG SL 63 čak 259.313 eura. Logika nam govori da će Maybach biti mnogo skuplji od 300.000 eura, te se ne bi iznenadili da se Mythos približi i cifit od 500.000 eura.
Mercedes je opisao Mythos kao posebnu pod-marku za "vrlo ekskluzivna kolekcionarska vozila". "Vozila, proizvedena u malim količinama, prodavat će se najpredanijim entuzijastima i kolekcionarima Mercedes-Benza", izjavili su iz tvrtke. Po svemu tome čini se da će se ovi automboili na tržištu natjecati s Bentleyjem, Aston Martinom, a možda čak i s Ferrarijem ili McLarenom.
Ako se pitate ima li Mythos smisla kad Mercedes već ima i Maybach, podsjetit ćemo vas da bogati postaju sve bogatiji, što Mercedesu daje nove prilike za povećanje profita višom razinom luksuza i ekskluzivnosti. U 2023. godini prodaja odjela Maybach porasla je za 19 posto u usporedbi s prethodnom godinom, što je potaknulo Mercedes na razvoj još skupljih i profitabilnijih automobila.
Glavni rival BMW ima Rolls-Royce za ispunjavanje te uloge, a smjestit će novostečenu marku Alpina u gornji dio tržišta kako bi premostio jaz između najskupljih BMW-a i "najjeftinijih" Rolls-Roycea. Volkswagen grupa pokriva sva područja bogatih svojim portfeljem modela Lamborghinija, Bentleya, Porschea i Bugattija.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.