Omega je debitirala 1990. godine, bila i ostala jedna od najbržih limuzina na svijetu i do danas najjači serijski Opel
Iako je star skoro tri desetljeća, Lotus Omega još uvijek izaziva leptiriće u trbuhu pravih automobilskih znalaca. Do 1992. godine proizvedeno je samo 950 primjeraka Lotusa Omege pa je ekskluzivnost tog automobila u današnje vrijeme još veća.
Švicarski trgovac klasičnim automobilima, Oldtimer Galerie Toffen, ovih je dana na prodaju ponudio Lotus Omegu iz 1992. godine, s prijeđenih samo 21.042 kilometara. Ispod haube se nalazi 3,6-litreni 6-cilindrični motor, baziran na standardnome 3.0-litrenom benzincu iz Omege.
Lotusovi inženjeri povećali su zapreminu na 3,6 litara i dvama turbopunjačima Garrett T25 dobili impresivnu snagu 377 'konja'. Prodavač navodi kako ovaj primjerak Lotus Omege ipak raspolaže s 361 KS, zbog strožih ekoloških normi u Švicarskoj, u vrijeme kada je automobil proizveden za to tržište.
Opel Lotus Omega, zahvaljujući impresivnim performansama, svojevremeno je bio druga najbrža serijska limuzina, nakon Alpine BMW B10 Biturbo. Između ostalog, ima poboljšane ovjes i kočnice te atraktivne masivne branike, stražnji spojler, dvostruke ispušne cijevi...A grijana kožna sjedala i električni podizači stakala bili su rijetkost početkom devedesetih.
Na tržištu rabljenih teško je pronaći bolje očuvani primjerak pa nije čudna cijena 67.400 eura. Usporedbe radi, početkom devedesetih, kada je Lotus Omega bio nov automobil, koštao je 125.000 njemačkih maraka, odnosno oko 64.000 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.