Engler V12 je "superquad" koji sada dobiva drugu generaciju sa suludim specifikacijama: do 1.200 KS i masa praznog vozila od 1.200 kg
Sve više se čini da su razni proizvođači u utrci za konjskim snagama blago rečeno "pretjerali". To se ne odnosi samo na automobile. Ovaj četverocikl je još jedan dokaz za to. Engler V12 je "superquad" koji sada dobiva drugu generaciju sa suludim specifikacijama: do 1.200 KS i masa praznog vozila od 1.200 kg.
Tvrtku Engler osnovao je Victor Engler 2014. godine. Ubrzo kasnije predstavljen je quad s V10 motorom koji je pomalo podsjećao na smežurani Audi R8. Novi model toliko ne sliči na Audija, no zato privlači pažnju s brojkama. V12 se nalazi unutar 3D printanog monokoka s elementima od titana. Predviđena snaga mu je od 700 do 1200 KS, a ciljani okretni moment do 1200 Nm, navode iz Englera.
Snaga se prenosi putem 8-stupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom, no ne zna se je li samo na stražnje kotače ili na sve kotače. Performanse nisu također objavljene no s omjerom snage i težine od 1 kg/KS očekuju se senzacionalna ubrzanja. I maksimalna brzina bi trebala biti ogromna jer je prethodnik sa mnogo manje snage bio brži od 320 km/h.
Ovjes je izrađen od kovanog aluminija i legure titana i opremljen je elektronički kontroliranim amortizerima.Za kočenje se koriste četiri ventilirana karbonsko-keramička diska. 410 x 38 mm s 6-klipnim čeljustima sprijeda i 390 x 34 mm s 4-klipnim čeljustima straga. Na 20-inčne magnezijske naplatke montirane su gume Michelin Pliot Sport Cup 2 (245/30 R20 sprijeda i 305/30 R20 straga).
Kada ovo vratolomno vozilo dolazi na tržište i koliko će koštati još se ne zna. Također nije jasno hoće li ga se moći registrirati u Europi, no proizvođač je već potvrdio da će biti "cestovno legalan" u SAD-u.
S obzirom na sve mnogi su Engleru V12 već dali epitete najekstremnijeg i najopasnijeg cestovnog vozila na svijetu. Otvorena kabina bez ikakve suvremene zaštite, nedostatak naprednih sustava za pomoć u vožnji i 1200 KS te 1200 kg doista odmah ostavljaju dojam unaprijed programirane tragedije.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.