Nakon što mu uprava zgrade nije odobrila dodatno parkirno mjesto, Amar Dezić je posegnuo za rješenjem koje se rijetko viđa izvan Bliskog istoka.
Zimsko spremanje sportskih automobila obično je tihi ritual. Garaža, navlaka i nekoliko mjeseci čekanja proljeća. No u Beču je taj scenarij nedavno dobio neočekivani zaplet, s Ferrarijem 296 GTB koji je, barem nakratko, završio na balkonu stambene zgrade.
Glavni akter priče je 28-godišnji Amar Dezić, vlasnik tvrtke za autodijelove i tuning, koji se suočio s vrlo prizemnim problemom: nedostatkom garažnog mjesta. Iako već posjeduje nekoliko luksuznih automobila, Ferrari je ipak zahtijevao poseban tretman za zimu. Nakon što mu uprava zgrade nije odobrila dodatno parkirno mjesto, Dezić je posegnuo za rješenjem koje se rijetko viđa izvan Bliskog istoka.
Uz pomoć dizalice, Ferrari 296 GTB podignut je na privatni balkon njegovog stana. Operacija je pažljivo isplanirana, dokumentirana kamerom i, barem u početku, bila potpuno uspješna. Vlasnik nije skrivao namjere: automobil je želio izložiti "poput umjetničkog djela", u staklenoj, osvijetljenoj kutiji. Kako je sam izjavio za njemački Bild, "u Dubaiju je to sasvim normalna stvar".
@sternwerk7 Bereit für den Winterschlaf #ferrari #loggia #wintersleep #vienna ♬ Originalton - sternwerk
No Beč ipak nije Dubai. Samo nekoliko dana nakon što je Ferrari "parkiran" na balkonu, gradske vlasti reagirale su prilično odlučno. Problem nije bio estetske prirode, već tehničke i sigurnosne. Službe su upozorile na moguće probleme sa statikom zgrade i protupožarnom sigurnošću, a zaključak je bio jasan - automobil mora natrag na tlo.
@sternwerk7 Die post ist daaa #fefe#fler#loggia#wien#296gtb ♬ Originalton - sternwerk
Druga dizalica ponovno je stigla pred zgradu, a Ferrari je, jednako spektakularno kao što je i stigao, uklonjen s balkona. Bez incidenata, ali i bez prostora za daljnje improvizacije.
Dezić je na kraju prihvatio odluku i automobil preselio u vlastiti poslovni prostor, gdje će provesti zimu daleko od očiju prolaznika.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.