Hibridna verzija će biti predstavljena 28. svibnja i pridružiti se drugim pogonima bez elektrifikacije u legendarnom sportskom autu
Čak ni legende poput Porschea 911 neće moći izbjeći elektrifikaciju u budućnosti. No na sreću ljubitelja benzinaca, ne radi se o potpunoj električnoj verziji već o hibridnoj verziji koja će biti predstavljena 28. svibnja i pridružiti se drugim pogonima bez elektrifikacije u legendarnom sportskom autu.
"Prvi put u 61-godišnjoj povijesti naše ikone, ugrađujemo hibridni pogon u cestovni 911. Ovaj novi hibrid čini 911 još dinamičnijim. Ništa nismo prepustili slučaju tijekom razvoja i napravili smo da novi 911 bude savršen u svim mogućim uvjetima. Testiran je diljem svijeta na jakoj hladnoći ili na ekstremnoj vrućini, kao što je bio slučaj tijekom našeg posljednjeg testa u Dubaiju. Naši inženjeri i testni vozači prešli su ukupno više od pet milijuna testnih kilometara", rekao je Frank Moser voditelj serija 911 i 718 u Porscheu.
Testiranje i prilagođavanje na stazi Nordschleife na Nürburgringu uvijek je bilo posebno važno u razvoju 911-ice. Tako je bilo i kod modela s hibridnim pogonom. Kao dio testova performansi, ambasador marke i testni vozač Porsche Jörg Bergmeister prešao je stazu 15. rujna 2023. za 7:16.934 minute. To znači da je djelomično elektrificirano vozilo 8,7 sekundi brže od aktualne Carrere S. Testni automobil je bio opremljen standardnim gumama i aero kitom s fiksnim stražnjim krilom.
"Novi 911 postao je značajno brži na trkaćoj stazi. Imamo više prianjanja, znatno više snage, a i i spontani odziv hibrida je velika prednost.", rekao je Bergmeister.
Porsche još nije otkrio precizne detalje o budućem hibridnom pogonu. Osnova će vjerojatno i dalje biti bokser motor, no hoće li imati četiri ili šest cilindara ostaje tajna. Jednako je neizvjesno hoće li to biti klasični hibrid ili plug-in hibrid.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.