Inženjeri su potpuno promijenili poznati 2,0-litreni turbobenzinac pa on sada razvija 306 konjskih snaga i 450 Nm okretnoga momenta
Kao što BMW ima modele M a Volkswagen modele GTI, britanski Mini se diči svojim 'nabrijanim' autima s imenom John Cooper Works. Taj Minijev odjel inače najviše pažnje posvečuje Cooperu, ali ovaj put se dotaknuo i Clubmana i Countrymana te stvorio najsnažnije automobile koji je ovaj britanski proizvođač ikada proizveo.
Inženjeri su za njih potpuno promijenili poznati 2,0-litreni turbobenzinac. Ugrađeni su bolja radilica i drugačiji prigušivači vibracija pa ovaj motor sada razvija 306 konjskih snaga i 450 Nm okretnoga momenta. Takvom će snagom Clubman do 'stotke' juriti samo 4,9, a Countryman 5,1 sekundu, a oba će postizati maksimalnu brzinu 250 km/h.
Snaga se prenosi na sve kotače, ali nažalost samo putem osmerobrzinskog automatskog mjenjača Steptronica. Minijevi inženjeri su dodatnu pažnju posvetili i ovjesu i kočnicama automobila. Ugrađeni su sportski ovjes i veći diskovi s četveroklipnim kočnim kliještima, a tu je i drugačiji diferencijal na prednjoj osovini, koji vozaču pomaže za skretanja.
'Nabrijani' Clubman i Countryman kreću u prodaju u srpnju, a cijene za hrvatsko tržište još uvijek nisu određene. No zna se kako će na britanskome tržištu Countryman koštati 35.550 funti (oko 304.000 kuna), a Clubman 34.250 funti (oko 292.000 kuna).
Bacite oko i na naš YouTube kanal:
(KLIKNI OVDJE)
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.